تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815028409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکرهای چهار شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین تشییع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیکرهای چهار شهید گمنام دفاع مقدس در استان قزوین تشییع شد قزوین - ایرنا - همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) پیکر های مطهر چهار تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس روز شنبه در میان حزن واندوه قشرهای مختلف مردم تا دانشگاه علوم پزشکی قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.


به گزارش ایرنا، در این آیین باشکوه مردم شهید پرور استان و مسوولان محلی در سوگ شهادت دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام هادی(ع) و شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اشک ماتم ریختند.
آیین تشییع این شهدای گرانقدر از ساعت 10صبح امروز از معراج الشهدای شهر قزوین تا دانشگاه علوم پزشکی انجام و پیکر مطهر دوتن از آنان در مصلی نور و خوابگاه گلستان دانشگاه علوم پزشکی تدفین و دو تن دیگر از این شهیدان نیز برای تدفین به شهرستان آوج مننتقل شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در آیین خاکسپاری این شهدا به خبرنگار ایرنا گفت: با پیگیری های مستمر مسوولان و دانشجویان دانشگاه در نهایت کمیته تفحص شهدا با تدفین دو شهید گمنام موافقت کرد تا زیارتگاهی را برای آنان در دانشگاه ایجاد کنیم.
ˈعلی اکبر زینالوˈ افزود: تدفین پیکر مطهر شهدا در دانشگاه ها موجب پیوند فضای فرهنگی آموزشی با فضای معنوی می شود.
وی بر تکریم و بزرگداشت مقام شهدا تاکید و اظهار کرد: مانوس و آشنا کردن نسل جوان با آرمان ها و ارزش های شهدا امری ضروری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: جامعه دانشگاهی را جوانان تشکیل می دهند و تدفین شهدا در محیط دانشگاهی موجب تقویت پیوند قشر آینده ساز با آرمان ها شهیدان دفاع مقدس می شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین نیز در این آیین گفت: از بین 100 شهید گمنام در 23 استان کشور استان ما نیز امروز چهار شهید گمنام شامل دو شهید 18 ساله، یک شهید 22 ساله و یک شهید 23 ساله مربوط به عملیات خیبر در جزیره مجنون، به جمع 40 شهید گمنام استان می پیوندند که پیکر دو تن از آنان امروز در دانشگاه علوم پزشکی تدفین و دو شهید دیگر نیز در آوج تشییع و تدفین خواهند شد.
سرهنگ ˈمهدی طاهرخانیˈ افزود: پیکر پاک و مطهر این دو شهید گمنام فردا یکشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج به سمت امامزاده طاهر تشییع خواهد شد.
7388/616/506
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن