تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820869970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح آمايش سرزمين مسير توسعه و آباداني استان سمنان را مشخص ميکند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۱۳ب.ظ)
استاندار سمنان: طرح آمايش سرزمين مسير توسعه و آباداني استان سمنان را مشخص ميکند وکيلي گفت: با اجراي طرح آمايش سرزمين مسير توسعه و آباداني استان سمنان مشخص ميشود.
به گزارش خبرگزاري موج، ‌وکيلي استاندار سمنان با اشاره به اينکه برنامه تهيه طرح آمايش سرزمين در استان در حال اجراست گفت: بر اساس اين طرح و اجراي آن مسير توسعه استان مشخص و مزيتهاي نسبي، امکانات بالقوه و منابع موجود در هر نقطه اي شناسايي و بر اساس آن برنامه ريزي و تصميم گيري ميشود.
وي همچنين در خصوص اجراي برنامه ششم گفت: بايد جايگاه استان در برنامه ششم شناسايي و معرفي شود و از ظرفيتهاو پتانسيلهاي موجود با توجه به اعتبارات بهره مناسب گرفته شود.
وي شناخت مسير توسعه در استان را ضروري و مهم برشمرد و افزود در بخش صنعت و معدن در نظر است مطالعات جامعي با کمک مشاور از صنعت در استان سمنان انجام پذيرد تا راهکارهاي توسعه صنعتي استان در زمينه جذب سرمايه گذاري بيشتر مهيا گردد.
مهندس وکيلي افزود با طرح جامع صنعت بايد مشخص شود کدام صنعت در کدام نقطه استان مناسبتر است و بر اساس آن توازن منابع در استان ايجاد گردد.
وي همچنين در خصوص بخش کشاورزي در استان سمنان گفت: در اين بخش مزيتهاي فراواني وجود دارد که بايد به بحث فراوري محصولات در استان توجه لازم مبذول گردد.
استاندار سمنان در ادامه به بحث خشکسالي در استان اشاره کرد و افزود از امکانات و منابع آبي بايد با بهره برداري لازم صورت گيرد دراين بحث با توجه به مشکلات دامپروري صدمه وارد شد ه و در اسفند ماه سال گذشته براي عشاير با تانکر آب فراهم کرديم در مصرف آب بحث استفاده بهينه از آن مهم و ضروري است.
وکيلي در خصوص بحث گردشگري در استان سمنان گفت: سند توسعه گردشگري ميتواند کمک کند از پتانسيلهاي اين بخش استفاده گردد و در طول مسير استان منابع و امکانات تاريخي و طبيعي فراواني وجود دارد که با استفاده از اين امکانات بايد صنعت گردشگري و توريسم در استان فعال شود.
استاندار سمنان در بحث اشتغال بر فراهم کردن فضاي مناسب کسب و کار و ايجاد اشتغال تاکيد کرد و افزود بازنگري در سند توسعه اشتغال بر اساس نيازمندي و نوع متقاضيان امر مهمي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن