تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر توسعه استان کرمانشاه از آموزش و پرورش می گذرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی یادآور شد:
مسیر توسعه استان کرمانشاه از آموزش و پرورش می گذرد
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: مسیر توسعه و شکوفایی استان کرمانشاه تنها از طریق آموزش و پرورش می گذرد و اگر می خواهیم استانی توسعه یافته داشته باشیم باید به این نهاد مهم توجه کافی را داشته باشیم.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی ظهر شنبه در سی امین یادواره بزرگداشت مقام معلم در استان کرمانشاه که در تالار شهید بهشتی برگزار شد، فرا رسیدن روز معلم را به تمامی معلمان کشور و خصوصا استان کرمانشاه تبریک گفت و برای آنان ارزوی موفقیت کرد. وی با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هرجامعه ایست، خاطرنشان کرد: توسعه استان کرمانشاه نیز از مسیر آموزش و پرورش می گذرد و لزوم توجه به این مرکز تربیتی و تعلیمی ضروری است. رضایی، سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش را امری مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: سود حاصل از این سرمایه گذاری در نهایت به سود خود استان خواهد بود و قطعا مزایای بی شماری برای کرمانشاه به همراه خواهد داشت. استاندار کرمانشاه همچنین رفع دغدغه های معیشتی و اقتصادی فرهنگیان و معلمان را یکی از مهمترین وظایف مسئولین برشمرد و اظهار داشت: اگر این افراد بدون داشتن دغدغه ذهنی سرکلاس های درس حاضر و به امر تعلیم و تربیت بپردازند آینده سازانی نمونه تحویل جامعه داده خواهند شد. رضایی یادآور شد: دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای کشور هستند و اگر به خوبی تحت تعلیم و تربیت و آموزش قرار گیرند می توانیم به آینده ای توسعه یافته تر امیدوار باشیم. وی خاطرنشان کرد: تمام مسئولین کشور امروز خود را وامدار معلمینی می دانند که با کمترین توقعات و تنها به خاطر عشقی که به شغل و حرفه شریف معلمی داشته اند آنان را مورد تعلیم و تربیت قرار دادند. رضایی در پایان خواستار رفع مشکلات معلمان شد و گفت: در این رساستا با تمام توان در خدمت قشر فرهیخته فرهنگیان استان برای حل مسائل و مشکلات آن ها خواهم بود.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن