تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814742083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس دشمن به واسطه تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه دماوند: ترس دشمن به واسطه تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی در جامعه است دماوند- ایرنا- امام جمعه دماوند گفت: ترس امروز دشمن از ایران به واسطه تاثیرگذاری فرهنگ اسلامی در بین نسل های جامعه توسط معلمان و فرهنگیان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمد علاءالدینیˈ روز شنبه در جمع فرهنگیان شهرستان دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، به مناسبت های پیش رو همچنین آغاز حلول ماه رجب به عنوان ماهی با عظمت اشاره کرد و افزود: یکی از مناسبت های ماه رجب، ولادت امام جواد الائمه (ع) است که نقش بسیار مهمی را در ترویج فرهنگ مکتب تشیع ناب داشتند.
وی با بیان اینکه جامعه امروز نیازمند توجه به این فرهنگ است، خاطرنشان کرد: از جمله مناسبت های پیش رو هفته معلم است که مصادف با شهادت استاد مرتضی مطهری می باشد که در این میان نقش معلمان به عنوان مروجان فرهنگ اسلامی و قرآن در مدارس بسیار موثر است.
حجت الاسلام علاالدینی اندیشه های شهید مطهری را اندیشه های پاک و ارزشمند دانست و بیان کرد: این استاد فرهیخته در شناخت منافقان و مبارزان توانایی بسیاری داشتند و همواره سعی کردند تا دانش آموزان و دانشجویان را با اینگونه افراد آشنا کنند.
این مقام مسوول ادامه داد: امروز پیام شهید مطهری شناخت منافقان است زیرا در شرایط کنونی باید جبهه منافقان را بشناسیم و با آگاهی و حفظ وحدت پیش رویم.
حجت الاسلام علاءالدینی به آثار ارزشمند این استاد شهید اشاره کرد و افزود: آثار ارزشمندی که از ایشان به جای مانده قابل بهره گیری است که در این میان نقش معلمان با مطالعه از آثار شهید مطهری و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی و قرآنی به دانش آموزان بسیار مهم است.
وی بیان کرد: گام هایی که شهید مطهری در راه فرهنگ اسلامی و قرآن برداشتند، موجب شد تا جوانان بسیاری تربیت شوند و راه شهادت و ایثار را پیش گیرند و امروز می توان با ترویج اندیشه های او، نسل شهید و آزاده ایی را تربیت کرد که بتواند برای آینده کشور موثر باشد.
این مقام مسوول آموزش و پرورش را زیرساخت توسعه پایدار کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروزه برای ترویج سرمایه نورانی اسلام نیازمند نوآوری و خلاقیت هستیم تا بتوانیم مکتب پویا و جامع اسلام را به زیبایی ترویج کنیم که آثار شهید مطهری بهترین دستاورد فرهنگی است.
امام جمعه دماوند معلم را تلاشگران عرصه جبهه فرهنگی عنوان کرد و گفت: وجود جوانان فعال و تلاشگر در عرصه علم و فناوری مدیون معلمانی هستند که با تلاش برای تربیت آنان کوشیدند که باید قدردان معلمان و اساتید باشیم.
وی گفت: خروجی های آموزش و پرورش در حقیقت ورودی های جامعه و دانشگاه هستند و آموزش و پرورش یکی از مخاطبان اصلی مقام معظم رهبری در سال فرهنگ و اقتصاد است.
خطیب جمعه دماوند به ترس دشمن در ترویج این فرهنگ ارزشمند اشاره کرد و افزود: امروز اگر شاهد توطئه ها و دسیسه های غرب هستیم به واسطه ترس آمریکا از ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی است چراکه امروز نام ائمه اطهار (ع) موثر و حیات بخش است.
وی از معلمان خواست تا در مدارس فرهنگ مقاومت را در بین دانش آموزان ترویج دهند و آنان را ارشاد کنند.
حجت الاسلام علاءالدینی در ادامه سخنان خود به حضور استاندار تهران در دماوند اشاره کرد و گفت: این دیدار موجب شد تا موضوع اصلی شهر دماوند که خروج از بن بست است، پیش گرفته شود که در این راستا مقرر شد تمامی راه های مواصلاتی به شهر دماوند مرتفع و در صورت نبود راهی مناسب به خصوص در منطقه اسب چران با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، اداره راه و شهرسازی و نیز صاحبان معدن محقق شود.
تهرام/7246/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن