تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جلفا: فرهنگ پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه جلفا: فرهنگ پرداخت زکات در جامعه نهادینه شود تبریز- ایرنا- امام جمعه جلفا گفت: زکات فریضه ای الهی است و پرداخت آن باید در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام علی انتظاری روز شنبه در نشست ستاد احیای زکات این شهرستان، پرداخت زکات را از نشانه های مسلمانی بعد از اقامه نماز دانست و ادای آن را حکمی الهی و توام با نماز بیان کرد.
وی گفت: پرداخت زکات باعث افزایش رزق و روزی، برکت محصولات، رفع نیاز نیازمندان و جاری ساختن سنت های حسنه در جامعه اسلامی می شود.
حجت الاسلام انتظاری اظهارکرد: در جامعه اسلامی باید با انجام برنامه های فرهنگی در نهادینه شدن آن قدم برداشته و عواید حاصله باید در جهت محرومیت زدایی صرف شود.
وی همکاری دستگاه های ذیربط در این رابطه را یادآوری کرد و گفت: باید با تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده در ترویج فرهنگ زکات تلاش کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جلفا نیز با ارایه گزارشی از وضعیت جمع آوری زکات در این شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 340 میلیون ریال از این محل جمع آوری شد.
اکبر جوادی افزود: زکات جمع آوری شده در جهت رفاه حال فقرا، احداث و تکمیل پروژه های عام المنفعه در مناطق و روستاهای محروم هزینه شد.
وی ابراز امیدواری کرد امسال از محل پرداخت زکات بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال توسط عاملین زکات جمع آوری شود.
7222/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن