تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820842377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیامند رحمان:در بازیهای آسیایی، وزنه بالای300کیلوگرم رابلندمی کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیامند رحمان:در بازیهای آسیایی، وزنه بالای300کیلوگرم رابلندمی کنم مهاباد - ایرنا - سیامند رحمان قویترین مرد معلول جهان و قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان و پارالمپیک گفت: در بازیهای آسیایی اینچئون کره، وزنه بالای 300 کیلوگرم را بلند می کنم.


وی روز شنبه در گفت و گوباخبرنگار ایرناافزود:قراربود که این وزنه را در مسابقات اخیر وزنه برداری قهرمانی 2014 جهان در کشور امارات بالای سر ببرم که بنا به صلاحدید مربیان فعلاازاین رکوردشکنی صرف نظرکردم تا این رکورد را در بازیهای آسیایی جابه جا کنم.
قهرمان بلامنازع دسته فوق سنگین وزنه برداری معلولان جهان در سال 2014با بلند کردن وزنه 5/285 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای وزن به اضافه 107 کیلو گرم سه رکورد جهانی را نیز در یک روز بهبود بخشید و تنها مدال طلای دسته بزرگسالان تیم ایران را در این مسابقات برای کشورمان به ارمغان آورد.
این وزنه برداراشنویه ای یادآورشد:به مردم ایران قول می دهم همچون مسابقات جهانی که توانستم پرچم مقدس ایران را به اهتزاز درآورم در بازیهای آسیایی کره، پرچم خوش رنگ کشورم را بار دیگر در عرصه های بین المللی به اهتزاز درمی آورم.
رحمان باقدردانی از زحمات مربیانش گفت: بزودی تمرینات خود را برای حضوری شایسته در مسابقات پیش روی از سر می گیرم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رشته وزنه برداری در آذربایجان غربی طرفداران بیشماری دارد اضافه کرد: در شهرستانها استعدادهای خوبی در رشته های مختلف ورزشی وجود دارد که مسوولان باید با فراهم ساختن امکانات اولیه، زمینه شکوفایی بیشتر آنها را مهیا سازند.
قهرمان دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان یادآور شد:از مسوولان انتظار دارم به خاطر سیامند رحمان نیز که شده در شهرستان اشنویه یک سالن وزنه برداری تاسیس کنند تا سیل علاقه مندانی که در این شهرستان به شوق قهرمانی و مقام هایی که من کسب کرده ام به این رشته روی آورده اند بتوانند تمرینات خود را در آن انجام دهند.
وی گفت: بدون شک حضور من و ادامه تمریناتم در شهر زادگاهم باعث تشویق فراوان جوانان و گرایش آنان به سمت ورزش می شود.
رحمان درمسابقات جهانی اخیر با مهار وزنه های 275، 281 و 285 کیلوگرم ضمن کسب مدال طلا، رکورد جهان را سه بار شکست و توانست از عنوان قوی ترین مرد معلول جهان دفاع کند.
سیامند رحمان وزنه بردار معلول اشنویه ای که در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی تیم وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد، پنج مدال شامل مدال طلای بازیهای پاراالمپیک 2012 لندن، 2008، 2010 و 2011 قهرمانی جهان و 2010 پاراآسیایی گوانگجوی چین را نیز در پرونده ورزشی خود دارد.
رقابتهای جهانی وزنه برداری معلولان در امارات عربی متحده برای نمایندگان کشورمان با کسب پنج مدال طلا و یک برنز در رده سنی جوانان و یک مدال طلا، چهار نقره و یک عنوان نهمی در رده سنی بزرگسالان به پایان رسید.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن