تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818216875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضازاده:وزنه‌ برداران کمي صبور باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رضازاده:وزنه‌ برداران کمي صبور باشند
رئيس فدراسيون وزنه‌برداري کشورمان گفت: خوب است تا وزنه‌برداران کمي صبور باشند.

حسين رضازاده در پاسخ به اين سوال که شنيده شده فدراسيون وزنه‌برداري به وزنه‌برداران اعلام کرده که خودشان آب معدني تهيه کنند، اظهار داشت: چنين چيزي صحت ندارد و نبود آب معدني در اردوي تيم ملي به دليل تقارن اتمام آب معدني با روز جمعه بود.

به گزارش تسنيم، وي افوزد: روز جمعه به دليل تعطيلي رستوراني که با فدراسيون وزنه‌برداري قرارداد دارد، فدراسيون نتوانست آب به اردو برساند اما پس از اطلاع از اين موضوع دبير فدراسيون به سرعت آب تهيه کرد و به اردو رساند.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري خاطرنشان کرد: وزنه‌برداران بد نيست که کمي صبر داشته باشند تا به تدريج مشکلات حل شود. شکر خدا فدراسيون وزنه‌برداري يکي از فدراسيون‌هاي بي حاشيه بوده و در آرامش کامل بدنبال افتخار آفريني مجدد در آسيا و جهان است.

رضازاده عنوان کرد: يکي ديگر ار مشکلات موجود نبود فيزيوتراپ در اردو بود که با مساعدت آقاي سجادي و فدراسيون پزشکي ورزشي اين موضوع نيز حل شد و از روز گذشته يک فيزيوتراپ به اردو اضافه شده است.

وي گفت: وزارت ورزش پول فدراسيون وزنه‌برداري را نيز داده و پرف چند روز آينده حقوق وزنه‌برداران را نيز خواهيم داد تا همه چيز بر طبق روال پيش برود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

يکشنبه 1393/02/07 08:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن