تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821020317




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سناریوی مرد جنایتکار برای قتل راننده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: سناریوی مرد جنایتکار برای قتل راننده
کد خبر: ۳۹۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ - 03 May 2014


مرد جنایتکار که با طراحی سناریویی راننده آژانس را با انگیزه انتقامجویی به قتل رسانده بود، در دام ماموران گرفتار شد.

به گزارش قانون، مرداد ماه سال گذشته خانواده مردی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان جهرم از ناپدید شدن مرموز او خبر دادند.

آنها در شکایت خود گفتند: محمد در یک آژانس کرایه خودرو کار می کرد و دیروز برای رفتن به محل کارش از خانه خارج و دیگر بازنگشت.با طولانی شدن غیبت او با محل کارش تماس گرفتیم. مدیر آنجا مدعی شد که محمد برای رساندن مسافری از آنجا خارج شده و دیگر بازنگشته است. در این مدت تلفن همراهش نیز خاموش است.

پس از این شکایت پرونده ای در پلیس آگاهی تشکیل شد و تیمی از ماموران تحقیقات برای شناسایی سرنوشت مرد جوان را آغاز کردند. کارآگاهان در نخستین گام به تحقیق از مدیر آژانس کرایه خودرو پرداختند که او در بازجویی‌ها گفت: دیروز مرد ناشناسی با آژانس تماس گرفت و برای رفتن به خارج شهر درخواست خودرو کرد. محمد هم راهی آدرس اعلامی از سوی مرد ناشناس شد و دیگر بازنگشت.

کارآگاهان که احتمال می دادند محمد قربانی سرقتی مرگبار شده باشد ، با دستور قضایی مشخصات خودرو را در اختیار گشتی‌های پلیس قرار دادند تا با مشاهده خودرو اقدام به توقف آن و دستگیری سرنشینان کنند.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه ماموران خودرو را در حاشیه شهر پیدا کردند. بلافاصله تیم تشخیص هویت راهی محل شده و در بازرسی داخل آن یک پوکه کلت و چند لکه خون پیدا کردند.

با کشف خودرو ، احتمال قتل راننده با انگیزه انتقامجویی مطرح شد. کارآگاهان در این شاخه تحقیقات ، دست به تجسس گسترده زده و در جریان تحقیقات به یکی از دوستان مقتول مشکوک شدند.

مرد مظنون به نام حامد، از چندی قبل با محمد اختلاف داشت و همزمان با این جنایت ناپدید شده بود.

سرانجام پس از تحقیقات گسترده هفته گذشته مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. حامد در بازجویی‌های اولیه منکر قتل شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: من و مقتول با هم اختلاف قدیمی داشتیم و به دنبال راهی برای انتقام بودم. روز حادثه به عنوان مسافر با آژانس تماس گرفته و درخواست کردم تا محمد برای رساندنم به خارج شهر بیاید. وقتی او به محل قرار رسید با شلیک گلوله ای او را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کردم.

وی ادامه داد: خودرو را در حاشیه جاده رها کرده و اسلحه را به فردی به نام امیر فروختم. زمانی که متوجه شدم پلیس در تعقیبم است فرار کردم اما خیلی زود دستگیر شدم.

با این اعترافات فردی که اسلحه را خریده بود نیز دستگیر شد. حامد پس از اعتراف به قتل و بازسازی صحنه قتل با قرار قانونی روانه زندان شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن