تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز تمرینات زنان گلبالیست برای کسب سهمیه اینچئون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آغاز تمرینات زنان گلبالیست برای کسب سهمیه اینچئون تهران - ایرنا - تیم ملی گلبال زنان ایران خردادماه با هدف کسب سهمیه پاراآسیایی اینچئون در مسابقات بین المللی چین شرکت می کند و نخستین اردوی آمادگی این تیم برای حضور شایسته در این رقابت از فردا در مجموعه شهید هرندی تهران آغاز می شود.


«فاطمه عبداللهی» سرمربی تیم ملی گلبال زنان ایران در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه حدود یک ماه تا شروع مسابقات بین المللی چین - انتخابی پاراآسیایی اینچئون فرصت داریم، گفت: برای حضور در این رقابت ها سه اردوی هفت روزه برنامه ریزی شده است که در مجموع بازیکنان دعوت شده به اردو 21 روز برای اجرای برنامه های آمادگی جسمانی و هماهنگی تاکتیکی و تیمی در اختیار کادر فنی هستند.
وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی سال گذشته تا اواخر مهرماه ادامه داشت و در فاصله ماه های آبان تا اسفند تیم ها درگیر مسابقات لیگ برتر بودند و با توجه به اینکه تمامی نفرات دعوت شده از بازیکنان حاضر در لیگ هستند، آنان از نظر میزان آمادگی در سطح قابل قبولی قرار دارند.
عبداللهی، هماهنگی تیمی، تمرینات استقامتی و قدرتی همراه برای حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی بازیکنان را مهم ترین هدف برنامه ای تمرینی تیم ملی گلبال زنان عنوان کرد.
به گفته سرمربی تیم ملی گلبال زنان ایران، مسابقات بین المللی چین انتخابی پاراآسیایی اینچئون از 13 تا 21 خرداد ماه در شهر هانگ ژو چین برگزار می شود.
عبداللهی با بیان اینکه تاکنون تیم های ملی ایران، عراق، تایلند و چین برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند، گفت: هنوز حریفان ایران در این مسابقات به طور دقیق مشخص نیستند، اما چین و ژاپن به عنوان برترین تیم های گلبال زنان جهان و آسیا در این مسابقات حضور دارند و از مهم ترین حریفان گلبال ایران نیز محسوب می شوند.
وی ادامه داد: ما فیلم بازی های بیشتر حریفان آسیایی به ویژه چین و ژاپن را در اختیار داریم و با نقاط ضعف و قوت این حریفان و همینطور تیم خودمان آشنا هستیم و می توانیم روی تاکتیک های مقابله با آنان به خوبی کار کنیم.
اردوی آماده سازی تیم ملی گلبال زنان با حضور 12 گلبالیست از 14 تا 21 اردیبهشت به میزبانی تهران برگزار می شود.
مریم کوه فلاح، ریزان دژ آهنگ، زهره مظاهری، مریم صالحی زاده، طیبه استکی، سمیرا جلیلوند، زهرا قمصری، فاطمه قمصری، مرضیه شهرکی نیا، فاطمه قائدی، سمیرا محمودی و مریم جعفرزاده بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
فاطمه عبداللهی به عنوان سرمربی ، طیبه ملکی و زینب ارک دستانی به عنوان مربی ملی پوشان را در این اردو همراهی می کنند.
ورزشی (4)**1828**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن