تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام فهرست معرفی‌شدگان آزمون دکتری برای انجام مصاحبه در روز دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توکلی به پانا خبر داد؛ اعلام فهرست معرفی‌شدگان آزمون دکتری برای انجام مصاحبه در روز دوشنبه خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی معرفی شدگان آزمون دکتری 93 به منظور بررسی سوابق علمی و پژوهشی با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته های تحصیلی بعد از ظهر روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه اعلام می شود.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ ارديبهشت ساعت 09:58



حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 93 از تعداد 240 هزار و 391 داوطلب تعداد 194 هزار و 296 نفر در جلسه آزمون حاضر و تعداد 46 هزار و 95 نفر نیز غایب بودند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: از تعداد 194 هزار و 296 داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 83 هزار و 643 نفر زن و 110 هزار و 653 نفر مرد بودند.
وی ادامه داد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه داوطلبان شرکت در آزمون در روز یکشنبه 31 فروردین ماه سال جاری بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده شده است. در مجموع از تعداد 194 هزار و 296 داوطلب حاضر در جلسه آزمون تعداد 49 هزار و 537 نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که بر اساس ضوابط مجاز به انتخاب رشته شده بودند نیز در روز سوم اردیبهشت ماه تا روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعات دانشگاه های مورد نظر حداکثر 50 کد رشته محل (درصورت موجود) از میان کد رشته محل های مربوط، کد رشته انتخابی خود را به ترتیب اولویت مرتب کردند و سپس کد رشته محل های مذکور را در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش ثبت کردند.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی معرفی شدگان به منظور بررسی سوابق علمی و پژوهشی با توجه به ظرفیت پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته های تحصیلی در عصر روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه و حداکثر در 5 کد رشته در سایت سازمان سنجش اعلام می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بررسی سوابق علمی و مصاحبه تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زیربط در روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه 93 آغاز می شود که طی اطلاعیه ای به اطلاع معرفی شدگان می رسد.
توکلی تصریح کرد: پس از اعلام نتایج بررسی سوابق علمی و پژوشی و همچنین مصاحبه تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی زیربط به سازمان سنجش گزینش نهایی برابر ضوابط مربوط توسط سازمان انجام و بر اساس برنامه زمانی فهرست پذیرفته شدگان نهایی آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 در نیمه اول شهریورماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن