تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818196220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنز/ تو این مملکت از چی چندتا داریم؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: طنز/ تو این مملکت از چی چندتا داریم؟ طنز و کاریکاتور > طنز - پوریا عالمی در شرق نوشت:

- ما از هر چیزی دوتا داریم. مثل دست؛ یکی چپ، یکی راست. مثل چشم؛ یکی چپ، یکی راست. مثل خاتمی؛ یکی اصلاح‌طلب، یکی اصولگرا. حالا هم دوتا روحانی داریم. یکی رییس‌جمهور، یکی دیگر هم که گویا مورخ است و تازگی‌ها ما شناختیمش که کل عملکرد روحانی رییس‌جمهور را نقد کرده و گفته ملت را از دولت جدا کرده و سیاست خارجی را از خیابان جمع کرده. بعد از معرفی حمید روحانی، منتقد حسن روحانی، دیگر مطمئن شدیم از هر چیزی دوتا داریم. مثل چی؟

- از یکسری چیزها یکی داریم. مثل هاشمی‌رفسنجانی. که هرچی دیگر هاشمی و رفسنجانی داریم در راستای هاشمی‌رفسنجانی هستند و فرقی ندارند.

- یکسری چیزها هم هستند که چندتا هستند اما یکی هستند. مثل همه شبکه‌های تلویزیون.

- یکسری چیزها هم هستند که یکی هستند اما چندتا هستند. مثل بابک زنجانی. که چندتاست، اما چون ما ریاضی‌مان خوب نیست فکر می‌کنیم یکی است و منتظریم همین یکی دادگاهش مشخص شود.

- یکسری چیزها هم هستند که یکی هستند اما سه‌هزارمیلیاردتا هستند. مثل محمودرضا خاوری که به همین دلیل رفت «بغل سلین‌دیون»، همسایه‌شان شد.

- یکسری چیزها هم هستند که دوتا هستند اما یکی هستند. مثل محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم‌مشایی که دو روح هستند در یک بدن.

- یکسری چیزها هم هستند که دو به‌علاوه یک هستند اما درواقع سه‌تا چیز متفاوت هستند. مثل ائتلاف سه‌گانه که نتوانستند با هم جمع بشوند و تنها ائتلافی در تاریخ بود که هر سه عضو ائتلاف در انتخابات شرکت کردند.

- یکسری چیزها یکی هستند ولی 30،20تا هستند.
- یکسری چیزها چیزند.
- یکسری چیزها هم هستند که یکسری چیزها را از بین می‌برند؛ مثل چنته.
- یکسری چیزها هم هستند که زیادند اما یکی هستند. مثل مردم.   6060



شنبه 13 اردیبهشت 1393 - 08:49:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن