تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821022134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: برای رسیدن به جایگاه 10استان برتر کشور مصمم هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار گیلان: برای رسیدن به جایگاه 10استان برتر کشور مصمم هستیم رشت - ایرنا- نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه شرایط استان بدلیل مشکلات قبل هنوز رضایت بخش نیست، گفت: با این حال برای رسیدن به جایگاه واقعی و 10استان برتر کشور مصمم هستیم.


به گزارش ایرنا، ˈمحمدعلی نجفیˈ روز جمعه در همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت افزود: اکنون همت بلندی که در دولت تدبیر و امید ایجاد شده و آرامش حاکم بر استان که در سال های اخیر کم نظیر است، فرصتی است که استان را به جایگاه واقعی آن برسانیم.
وی ادامه داد: بایستی تلاش کرد تا با ظرفیت های کنونی و مجموعه موثر بتوان جایگاه خود را در بخش توسعه کشور به جایگاه واقعی که جزو 10استان برتر کشور است برسانیم.
نجفی، ادامه داد: اکنون بخشی از کارخانه ها در حال تعطیل و غیر تعطیل درآمده اند، و وضعیت اشتغال با اندکی رشد هنوز شایسته جامعه نیست.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود روز معلم را روز بزرگداشت عشق و ایثار و تجلیل از کسانی دانست که عشق را جرعه جرعه در جانها جاری می کنند.
وی ادامه داد: معلم اندیشیدن می آموزد ؛ و روز معلم روز قدردانی از کسانی است که با بردباری ،نسل جدید را به رشد تشویق می کنند.
وی تاکید کرد: امروز به تفکر،اندیشیدن،صداقت، پاکدستی ،تعامل و تحمل یکدیگر محتاجیم.
رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: وظیفه همه در قبال فرهنگیان سنگین است و تعامل موجود در مجمع نمایندگان و پویایی ایجاد شده در جامعه قابل قدردانی است.
ˈ حسن تامینیˈ افزود: اقدامات خوبی چون گاز رودسر در حال انجام است و این حق گیلان است که به جایگاه واقعی خود دست یابد.
وی اظهار کرد: ایده های خوبی در زمینه های عمرانی،فرهنگی و اجتماعی درحال شکل گیری است و استان رو به پویایی قرار دارد که بایستی این فرصت قدر دانسته شود.
وی تاکید کرد: فرهنگیان طلایه داران این فرهنگ هستند و بایستی تلاش کرد به طور زیرساختی گیلان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
همایش یک هزار نفری تجلیل از معلمان نمونه استان گیلان با حضور دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، مقامات کشوری و استانی در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار در رشت برگزار شد؛ و از معلمان نمونه استان تجلیل شد.ک/2
1881/ 603
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




12/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن