تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810036049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اکنون از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمند‌تریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: اکنون از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمند‌تریم


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اکنون به برکت مقاومت‌ها از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمند‌تریم و هیچ چیزی برای مبارزه با قدرت‌ های امروزی کم نداریم.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام والمسلمین قوامی یکی از مدیران سابق دبیرستان سپاه و حمید سبزواری شاعر و جمع بسیاری از خانواده شهدا و جانبازان مکتب امام صادق(ع) در مراسم یادواره این شهدا که امروز پنجشنبه برگزار شد حضور داشتند.
سردارحسین سلامی در این مراسم دقایقی به سخنرانی پرداخت و گفت: من فکر می‌کنم این یک دیدار آسمانی است. این لحظه، لحظه ملاقات والدین این شهیدان بزرگ با فرزندانشان است. وی افزود: اینجا یعنی لانه جاسوسی محلی بود که شهدای این دبیرستان در آن زندگی کردند و نفس کشیدند و در عنفوان جوانی با خدا راز و نیاز خالصانه و درد‌دل صمیمانه داشتند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ما امروز مهمان این لاله‌های نوجوان کشورمان هستیم. پدر و مادران و خانواده آنان در عرصه ایثار، زیباترین تفسیر را از این واژه الهی نقاشی کردند. وی ادامه داد: بین قول و فعل این مادران برای اینکه اگر ما بودیم در رکاب ائمه می‌جنگیدیم و فرزندانمان را می‌دادیم هیچ فاصله‌ ای نیست و این درس جاودانی است که هرگز از صفحه دل‌ها محو نخواهد شد. سردار سلامی با اشاره به این که شهدای ما عاشورا را در عصر حاضر تجدید حیات بخشیدند گفت: شهدا در عمق زندگی ما مقاومت را جاری کردند و درس بزرگی به همه ما دادند درس آنها این بود که هر وقت وطن نیازمند مردانی است که از هر چیز بگذرند تا اسلام زنده بماند و چهره ولی خدشه‌ای نبیند و آبرو و عزت مسلمین پابرجا بماند باید از سر و تن و جان و جسم گذشت. ارزش زندگی زمانی است که خورشید اسلام بر فراز آسمان‌ها تلعلع کند. وی ادامه داد: صبر بر مصیبت از دست دادن شهیدان نیز درس بزرگتری است که خانواده شهدا به ما یاد دادند. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که شهدا معلم جاودانگی ما بودند اظهار داشت: آنان کسانی بودند که نگذاشتند اراده دشمنان بر مسلمانان تحمیل شود. این درس بزرگ شهدا به همه تاریخ بود که شیعیان نفوذ ناپذیرند، تسلیم‌ناپذیرند و سرزمین‌شان اشغال شدنی نیست. شیعیان از حلال و حرام یهود و نصارا تبعیت نمی‌کنند و این سادگی درس بزرگ شهداست. سردار سلامی ادامه داد: ما امروز امنیت، عزت، پیشرفت، آزادی، استقلال، شرافت و هرچه فضیلت است داریم حاصل خون شهداست. وی گفت: اگر امروز جوانان ما مرز دانش را می‌شکافند و قله‌های بزرگ را با توجه به تحریم‌ها فتح می‌کنند ثمره خون شهداست. سردار سلامی بیان داشت: اگر امروز دشمنان بزرگ در مقابل ملت ایران با ادب و احتیاط سخن می‌گویند و جرات انتخاب هیچ گزینه‌ای جز گزینه‌های بی خاصیت را ندارند منوط به روح شهدا در جامعه است والا این دشمنان هیچ دلیلی برای توقف در مقابل ملت ایران ندارند. وی افزود: اینها پیامد‌های بزرگ و درخشش‌های جاودانه و فروغ ستاره‌های بی‌غروب است که ملت ما را بعد از 4 دهه به دنیا معرفی می‌کند. انشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهدا سند زنده افتخارات ملت ما هستند گفت: ما با اعتقاداتمان زندگی می‌کنیم نه محاسبات عادی و مادی. ما بر اساس منطق وحی جهان را می‌بینیم.
سردار سلامی  در پایان اظهار داشت: امروز ایران به نام اسلام با ولایت فقیه و رهنمود‌های امام خامنه‌ای عزیز در حال رشد و شکوفایی است.  سلامی گفت: اینجا تنها کشوری است که حتی پای یک مقام آمریکایی‌ و صهیونیستی در آن باز نیست و این خود افتخاری است. جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت: ما امروز به برکت این مقاومت‌ها از هر زمان دیگری در تاریخ ایران قدرتمند‌تریم. ما هیچ چیزی برای یک مبارزه با قدرت‌های امروزی کم نداریم. تکیه‌گاه اصلی ما ایمان شکست‌ناپذیر مردان و زنان این سرزمین است. تکیه‌گاه ما به عاشوراست که به سلاح و بازوی رزمندگان ما قدرت می‌دهد.


پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن