تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت الله سبحانی: انتخاب وزیر متقی و توانمند برای وزارت بهداشت، مایه خرسندی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آیت الله سبحانی: انتخاب وزیر متقی و توانمند برای وزارت بهداشت، مایه خرسندی است قم - ایرنا - آیت الله ˈجعفر سبحانی ˈ از مراجع تقلید گفت: انتخاب فردی توانمند و متقی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی دکتر روحانی، مایه خرسندی است.


به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید عصر پنجشنبه در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی، خطاب به دکترˈسیدحسن قاضی زاده هاشمیˈ گفت: شما مدیر توانمندی و متقی با سوابق روشن و مردی توانمند در سازندگی هستید.
این مرجع در بخش دیگر سخنانش گفت: بیمارستانهای کشور باید از نظر تقوا، عفت و حجاب کامل، بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی توجه به بهداشت روان جامعه را مهم توصیف کرد و افزود: از این که وزارت بهداشت به این مساله توجه کافی دارد، خرسندیم.
استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به سیاست های گذشته در مساله کنترل جمعیت گفت: این که زایمان طبیعی رایگان شد، بشارت خوبی است و تا امکان دارد باید قانونی تهیه شود که همه زایمان ها طبیعی باشد و پزشکان در بیمارستانها به جز موارد خاص مجاز به زایمان از نوع دیگر نباشند.
وی لغو برخی قوانین مربوط به کنترل جمعیت در مجلس را خواستار شد و گفت:کنترل جمعیت، نسخه ای از خارج برای ضربه زدن به جمعیت ما بود تا کشور به سمت پیری برود از این رو دولت لایحه ای بدهد که این گونه قوانین اصلاح شود.
آیت الله سبحانی گفت: کلید بسیاری از امور افزایش جمعیت در دست وزارت بهداشت است و این وزارتخانه باید در راستای لغو قوانین موجود تلاش کند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت و برنامه های دولت یازدهم درعرصه بهداشت و درمان و نیز چشم انداز اقدامات آتی این وازارتخانه در استان قم ارائه کرد.
دکتر قاضی زاده هاشمی، چهارشنبه شب وارد قم شد.
وی در این سفر که پنجشنبه شب ادامه می یابد با جمعی از مراجع تقلید نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
وزیر بهداشت همچنین از برخی مراکز درمانی و آموزشی قم بازدید و در جلسات مشترکی با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قم شرکت خواهد کرد.
بررسی و چاره جویی برای رفع معضلات بهداشت و درمان در استان قم، از مهمترین اهداف سفر وزیر بهداشت به این شهر اعلام شده است. ک/3
7408 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن