تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805107811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب بودجه 150 میلیارد ریالی شهرداری نکا/ پرونده اختلاس CNG در دست بررسی است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران پویا:
تصویب بودجه 150 میلیارد ریالی شهرداری نکا/ پرونده اختلاس CNG در دست بررسی است
ساری - خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی نکا با اشاره به افزایش بودجه شهرداری شهرستان نسبت به سال گذشته گفت: بودجه شهرداری با اعتبار 150میلیارد ریال و با رشد 14 درصدی طرح های عمرانی به تصویب رسید.



به گزارش خبرنگار مهر حسین پویا بعداز ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر شورای اسلامی نکا با اشاره به نقش شوراها در توسعه محلی شهر بیان داشت: شوراها با اتحاد، همفکری، مشارکت همه جانبه و همچنین استفاده از ظرفیت ها ی مردمی در جهت رفع مشکلات شهری نقش بسزایی را ایفا می نمایند.

وی نقد و ارزیابی خالصانه و دلسوزانه خبرنگاران را از مصدایق امر به معروف ونهی از منکر دانست و همچنین افزود: اصحاب رسانه چه در تأیید و چه در تکذیب می توانند در توسعه و گسترش هر امری در شوراها مثمرالثمر واقع شوند.

رئیس شورای اسلامی نکا با اشاره به افت وضعیت اقتصادی شهرداری شهرستان در نیمه دوم سال 92 اظهار داشت: با توجه به وضعیت حاکم اقتصادی در کشور شهرداری نکا هم با افت قابل توجهی روبرو شد اما با همه این اوصاف در بحث ساماندهی پدیده شوم محله عباس آباد نکا شوراها و شهرداری پیشگام و سهیم شدند.

پویا اضافه کرد: در منطقه عباس آباد نکا شهرداری حدود یک میلیارد تومان هزینه کرد که از این مقدار 650 میلیون تومان مساعدت مالی صرف تخریب ، ساخت وساز، ارائه ماشین آلات و صدور پروانه به اهالی این منطقه شده است.

راه اندازی کمپوست زباله تا پایان هفته دفاع مقدس

وی با بیان راه اندازی کارخانه کمپوست زباله تا پایان هفته دفاع مقدس اذعان داشت: بیش از 340 میلیون تومان برای خرید دستگاه کمپوست زباله توسط شوراها و شهرداری هزینه شده که خوشبختانه در این زمینه پیشرفت فیزیکی فراوانی را شاهد بودیم.

پویا با اشاره به اینکه تا کنون 90 درصد از لکه گیری های آسفالت درون شهری نکا انجام شده است ، بیان کرد: بیش از 1300 تن آسفالت جهت لکه گیری وآسفالت برخی از محله ها وکوچه ها تولید و مصرف شد.

رئیس شورای اسلامی نکا گفت: برای خارج شدن نکا از وضعیت قبض بودن تابلوهای تبلیغاتی بیهوده در سطح شهر جمع آوری شده و همچنین جهت حکمفرما شدن امنیت وکاهش تصادفات و ترافیک های سنگین در شهر چراغ راهنمایی و رانندگی در چهار راه نصب شد.

وی با اشاره به دارا بودن 7500 دانش آموز مقطع ابتدایی در شهرستان نکا نصب چراغ راهنمایی و رانندگی درتنها چهارراه شهرستان را از ملزومات دانست.

پویا اضافه کرد: برای برطرف نمودن ترافیک درون شهری وکاهش تصادفات 2 دوربرگردان در روبروی توپخانه و بیمارستان امام حسین (ع) در حال احداث است.

رئیس شورای اسلامی نکا با بیان اینکه نکا نیازمند پارکینگ اختصاصی در سطح شهر بود، تصریح کرد: 900 خودرو از مصلای امام خمینی تا اداره برق شهرستان در دو طرف خیابان پارک ثابت دارند که عبور و مرور را برای مردم شهرستان دچار مشکل کرده است.

پویا ادامه داد: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده دو پارکینگ اختصاصی در جنب بانک ملی مرکزی و بازار امام رضا برای این خودروها با اعمال محدودیت راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته شد.

ضرورت ساماندهی بازار هفتگی و دستفروشان

وی در خصوص ساماندهی بازارهفتگی و دستفروشان در سطح شهر عنوان کرد: برای بازگشایی معابر اصلی سطح شهر مقرر گردید برای تمامی دستفروشان نکایی کارت صادر شود و در بازار روز شهرستان ساماندهی شوند.

پویا با اشاره به افزایش بودجه شهرداری در سال 93 گفت: بودجه 10 میلیارد و هشتصد تومانی شهرداری در سال 92 با رشد 35 درصدی روبرو شد و هم اکنون این مقدار به 150میلیارد ریال رسید.

رئیس شورای اسلامی نکا با اشاره به اینکه بودجه شهرداری براساس 60 درصد طرح های جاری و40 درصد طرح های عمرانی رقم می خورد، اذعان داشت: خوشبختانه شهرداری نکا در سال 93 توانسته حدود 54 درصد را به طرح های عمرانی و 46 درصد دیگر را به بخش جاری اختصاص دهد و همین امر نقطه قوتی را درشهرستان تداعی می کند.

پویا نصب چراغ راهنمایی و رانندگی در جاده دریا را جز معضلات شهرستان برشمرد که سالیانه جان بسیاری از شهروندان را تهدید کرده لذا با تحقق اعتبارات مشکلات این منطقه برطرف خواهد شد.

تداوم پروژه های نیمه تمام همچنان ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی نکا تداوم در پروژه های نیمه تمام را از جمله دغدغه های مردم دانست و همچنین بیان داشت: کشتارگاه صنعتی نکا تاکنون چالش های فراوانی از قبیل ذبح غیر شرعی و کشتار غیر بهداشتی و سنتی برای مردم رقم زد همچنین با اتمام و بهره برداری از این کشتارگاه بخش اعظمی از مشکل کشتار 3 شهرستان شرق مازندران رفع می شود.

پویا آسفالت، ایجاد فضای سبز ، ساماندهی مرکز شهر ، بهداشت عمومی ، کاهش ترافیک ، اجرای برنامه های مفرح و نشاط بخش ، خدمات شهری ، اجرا و تداوم پروژه 30متری ، ساماندهی رودخانه نکا رود ، اتمام سد لاستیکی و همچنین احداث میدان در ضلع شرقی شهرستان نکا در 6 ماهه اول سال را ازجمله اهداف وکارهای دردست اقدام شورای شهرستان نکا برشمرد.

رئیس شورای اسلامی نکا با اشاره به پروژه سد لاستیکی بر روی نکا رود افزود: سد لاستیکی حدود 2/5 سال گذشته با اعتبار بالغ بر 2 میلیارد و600 میلیون تومان بسته شد اما هم اکنون این رقم به 4 میلیارد رسید و در صورت جذب اعتبار این پروژه به زودی به بهره برداری می رسد.

فرهنگ اسلامی به شیوه سنتی در نکا رقم می خورد

وی با تأکید بر اینکه با نقاشی شهر به سبک و شیوه مردم قدیم فرهنگ اسلامی ایرانی و نحوه پوشش رابه نمایش گذاشتیم ، اظهار کرد: ایده های فرهنگی به سبک قدیمی و اسلامی چهره شهر را تغییر داده که این امر سبب انتقال فرهنگ اسلامی اجداد ما در برهه های زمانی گذشته می شود.

پویا با اشاره به اینکه نگاه شوراها در سال 92 نگاه منطقه ای و مختص به یک محله نبود اذعان داشت: دیدگاه اعضای شورای شهر و شهرداری نسبت به شهرستان درسال گذشته نه تنها نگاه منطقه ای و محله ای نبود بلکه به سمت و سوی فرا شهری پیش رفته تا جلوه خاصی را به شهرستان ببخشد.

رویکرد شهروند مداری پایلوت مناسبی برای شوراها

رئیس شورای اسلامی نکا بابیان رویکرد شورا در اجرای برنامه های سال 93 افزود: شوراها با درنظر گرفتن رویکرد شهروندمداری به عنوان پایلوت با کمک شهروندان در راستای توسعه و سروسامان دادن چهره شهر گام های موثری خواهند برداشت.

وی گفت: تاکنون 27 هکتار از اراضی نیروگاه شهید سلیمی نکا در ضلع شرقی تفکیک شده است و هم اکنون خواستار خدمات شهری از شهرداری می باشند.

پویا با اشاره به مشکلات مالی و اختلاص از جایگاه  cngشهید بهتاج شهرداری نکا بیان داشت: در نیمه اول مهر ماه با مقوله ی اختلاص از این جایگاه با اعتبار یک میلیارد  و250 میلیون تومان مواجه شدیم همچنین طبق شکایات و بازرسی های صورت گرفته توسط دادستان مشخص شد این عمل توسط یکی از کارشناسان اداره گاز در طی 2 سال گذشته شروع شده و دراین مدت به حساب وی 55 میلیون تومان واریز کردند.

شهرداری نکا در پرونده اختلاص از جایگاه cng  فاعل نبود

وی با بیان اینکه شهرداری نکا در این امر فاعل نبود تصریح کرد: طراح و اجرا کننده این امر توسط یکی از کارشناسان اداره گاز انجام شده که هم اکنون با بازرسی هاو پیگیری انجام شده متهمان پرونده دستگیر و تحویل دستگاه های قضایی داده شدند.

رئیس شورای اسلامی نکا گفت: ما در این مسله اعتماد مردم را از دست دادیم هم اکنون اعضای شورای شهر و شهرداری سعی در برگرداندن اعتماد مردم نسبت به خودشان را دارند.

پویا با اشاره به تخفیفات مالیاتی در فروردین 93 بیان کرد: یکی از کارهایی که در قبل از آغاز سال جدید توسط شوراها و شهرداری مورد استقبال مردم  قرار گرفت به افرادی که بالای 5 میلیون به شهرداری بدهی داشتند 25 درصد تخفیف وبه افرادی که زیر 5 میلیون بدهی داشتند 20 درصد تخفیف داده شد.

وی در پایان متذکر شد: همه ی ما در دوران تبلیغات دارای طرح و برنامه های متفاوتی در حوزه های عمرانی و برنامه ریزی شهرستان بودیم اما هم اکنون با شرایط حاکم باید به سمت و سوی پروژه های محقق شدنی پیش رویم .

رئیس شورای اسلامی نکا شیرینی کار شوراها را درتعدد نظرات دانست چرا که در صورت تعدد نظرات و تفاهم طرفین تصمیم گیری صحیحی برای شهرستان تداعی می شود.


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۶:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن