تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803665898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندارتهران: فقر برازنده کشور اهل بیت نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندارتهران: فقر برازنده کشور اهل بیت نیست ورامین- ایرنا – معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت : وجود فقر و اقشار مستضعف برازنده کشور اهل بیت عصمت و طهارت نیست .


سیدشهاب الدین چاووشی روز پنچشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جدید به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ، سیاست راهبری نظام را ترسیم نمودند و همه موظفند تا در جهت تحقق این امر گام های عملی بردارند.
وی گفت: این سوال مهمی است که چرا در کشوری که از نظر اقتصادی و داشتن زیر ساخت ها و منابع بالقوه یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است، دومین کشور دارای ذخایر گاز جهان بوده، از منابع عظیم نفتی برخودار می باشد و بیش از 50 نوع معادن دارد باید از اقتصادی ضعیف برخوردار باشد .
وی افزود : این برازنده کشوری که منتسب به اهل بیت عصمت و طهارت می باشد نیست، که در آن فقیر و اقشار مستضعف وجود داشته باشد زیرا داشتن ثروت نه از نظر مکتب و نه از نظر قانون اساسی عیب نیست بلکه این ثروت اندوزی از راه نامشروع است که مذموم و ناپسند می باشد .
وی اظهار داشت: شاید قانون اساسی که ساخته دست بشر است در برخی از موارد با مشکلاتی مواجه شود که طبق قانون قابل بازنگری است ولی ما که اعتقاد داریم پیامبر عظیم الشأن اسلام آخرین فرستاده خداوند بوده و دین اسلام کامل ترین دین خداوند است باید به گونه ای رفتار کنیم که نظام مبتنی بر دین اسلام و تشیع اقتصادی پویا و قوی داشته باشد .
وی گفت: چرا باید با وجود این که منابع، امکانات، مکتبی جهانی و دینی جامع در اختیار داریم از اقتصادی مشکل دار و تورم زا برخوردار باشیم که یقینا این امر در نوع مدیریت و بی تدبیری مسوولین است که نتوانستیم به نحو شایسته دین خود را نسبت به نظام ادا کنیم.
وی تصریح کرد: مشکل در اسلام نیست در مسلمانی و دینداری ماست پس به جاست که آن را درست کرده و کارها را به دست افراد کاردان بسپاریم.
چاوشی بیان داشت: امام صادق(ع) می فرماید هر کس بدون داشتن اهلیت تصدی امور مسلمین را بپذیرد به خدا و رسولش خیانت کرده پس باید ببینیم که آیا ما نیز جزو خیانتکاران حساب می شویم .
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران تصریح کرد: در اوایل انقلاب نگرش ها گونه ای دیگر بود، باید به دنبال افراد می رفتند تا پستی را بپذیرند ولی امروز همه کار می کنیم تا به پست یا مقامی دست پیدا کنیم، پیشنهاد می دهیم ، به افراد دیگر متوسل می شویم و این مشکلی است که در مدیریت کشور به چشم می خورد.
وی گفت: امروز متأسفانه حیثیت نظام خرج بی تدبیری و بی کفایتی افراد شده است .
وی با اشاره به تلاش منافقین در اوایل انقلاب برای حذف نیروهای کارآمد نظام گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآمدی مدیران کشور را به خوبی درک کرده بودند و تلاش داشتند تا با ترور شخصیت هایی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله خامنه ای، مدیریت کشور را با چالش مواجه سازند.
وی گفت: دشمن تلاش کرد تا سرمایه های انقلاب را با به شهادت رساندن و ترور شخصیت ها از بین ببرد، ولی خداوند خواست تا کشور اهل بیت که پرچم اسلام را برافراشته است را نگاه داشته تا به راه تعالی و پیشرفت خود ادامه دهد .
وی تأکید کرد: طبق برآورد کارشناسان با توجه به منابع موجود در کشور و امکانات، ارتباطات، نقشه ترانزیتی تجارت بین المللی و سایر منابع، ایران می تواند جمعیتی 300 میلیون نفری را پاسخگو باشد، ولی امروز با داشتن 75 میلیون نفر جمعیت، بیکاری جامعه را رنج می دهد زیرا خلاقیت نداریم و نمی توانیم افراد خلاق را جذب کنیم .
وی تصریح کرد: در دولت هشتم برای جذب نخبگان مصوبه ای گذرانده شد که دولت نهم این مصوبه را بایکوت کرد و افراد کاربلد را به سیستم راه نداد، امروز دولت تدبیر و امید تلاش دارد تا این امر را بار دیگر احیا کند.
معاون استاندار تهران افزود: خوب بودن انسان دلیلی بر مدیر خوب بودن نیست، مدیریت استعدادی ذاتی است، اگر فرد انسان خوبی بود پشت سرش نماز هم بخوانید ولی قرار نیست که وقتی نمی تواند کاری را به درستی انجام دهد به او مسوولیت داد.
وی گفت: در طول هشت سال دولت های نهم و دهم به اندازه 50 سال کشور درآمد نفتی داشت ولی آن چیزی که نصیب کشور شد در مقایسه با درآمد کشور هیچ است و باید سوال کرد که چرا با این درآمد قانون هدفمندی یارانه ها آن طور که مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرده بود، اجرا نگردید.
وی افزود : بعضی از افراد سوال می کنند که چرا مقام معظم رهبری از این دولت حمایت می کرد که باید پاسخ داد ایشان از تمامی دولت ها حمایت کرده اند ولی این که چرا بیش از همه دولت ها مورد حمایت بوده باید گفت در خانواده بچه های رشید نیاز به حمایت ندارند بلکه این بچه های فلج و ضعیف هستند که نیازمند یاری بیشتر از سوی بزرگتر ها می باشند.
چاوشی گفت: قانون هدفمندی یارانه ها که به تصویب مجلس رسید بهترین قانون بود ولی این بهترین قانون در اختیار کسانی قرار گرفت که صلاحیت اجرا نداشتند و به درستی اجرا نگردید و باعث ایجاد تورم چند برابری در کشور شد و ارزش پول ملی کشور را به یک سوم کاهش داد .
وی افزود: نگرش و تفکرات باید نسبت به مسوولیت ها تغییر یابد تا کشوری که به نام تشیع حکومت تشکیل داده بتواند سرافرازانه به مسیر رشد و تکامل خود ادامه دهد .
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن