تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید انبوه و مصرف بهینه مهم ترین گام برای برون رفت از تحریم ها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم در مجلس: تولید انبوه و مصرف بهینه مهم ترین گام برای برون رفت از تحریم ها است کرج-ایرنا- نماینده مردم کرج، اشتهارد وفردیس در مجلس شورای اسلامی مهم ترین گام برای برون رفت از آثار تحریم های غرب علیه ایران را تولید انبوه و مصرف بهینه در داخل کشور دانست.


به گزارش ایرنا، ˈعزیز اکبریانˈ روز پنج شنبه درآیین پایانی نمایشگاه و جشنواره ˈاقتصاد فرهنگ، ایده تا پدیدهˈ که درمرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز برگزار شد، افزود: اقتصاد و فرهنگ دو مقوله جدانشدنی ازهم هستند و مشکلات آنها باید همگام مرتفع شود.
وی موفق عمل نکردن درعرصه اقتصاد و فرهنگ را مهم ترین آسیب کشور در سال های گذشته دانست و گفت: انتظار می رود در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و حرکت جهادی بتوانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم .
وی با اشاره به اینکه مقوله فرهنگ و اقتصاد بایستی در کنار هم مورد مطالعه قرار گیرند، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی از مهم ترین مقوله هایی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند و برای تحقق اهداف این اقتصاد بایستی بهینه و درست مصرف کنیم .
اکبریان گفت: برای حمایت از تولید داخل بایستی فرهنگ استفاده از این تولیدات نیز ایجاد شود و از هزینه ای گزاف و بی مورد خودداری کنیم ، فرهنگ سازی مناسب در این موضوع نیازمند همکاری مراکز علمی پژوهشی، دانشگاهی، روحانیت، مطبوعات و ... است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دروضعیتی که دشمنان در مسیر رشد و بالندگی کشورمان مانع تراشی می کنند تا نظام اسلامی را به چالش بکشند بایستی تولید داخلی را با حمایت و استاندارد سازی جهانی، مدیریت کنیم.
رییس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان البرز نیز در این آیین گفت:
در جشنواره نمایشگاه ˈاقتصاد ، فرهنگ ، ایده تا پدیده ˈ بیش از 700 اثر در موضوعات مختلف با همکاری 80 دانشجو و دو هزار و 250 نفر ساعت کار به نمایش گذاشته شد.
ˈمهدی عسگریˈ افزود: این جشنواره با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج برگزار شد و در حاشیه این نمایشگاه هر روز، یک نشست و گفتمان با عنوان اقتصاد و فرهنگ با حضور چشمگیر دانشجویان برگزار شد.
درپایان این آیین از اساتید و غرفه های برتر و همچنین دانشجویان برتر شرکت کننده در این جشنواره در رشته های عکاسی، فیلم سازی، گرافیک، معرق، نقاشی، تذهیب، حجم پردازی تجلیل شد و سه دانشجوی برتر هر رشته ضمن دریافت لوح سپاس ازتخفیف شهریه ثبت نام بین 50 تا صددرصد برخوردار شدند.ک/3
693/ 691
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن