تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820763178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: فضای سرمایه گذاری باید در استان کرمانشاه فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار: فضای سرمایه گذاری باید در استان کرمانشاه فراهم شود کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مسوولان باید با ایجاد فضای آرامش، زمینه سرمایه گذاری بخش های خصوصی و دولتی را در این استان فراهم کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ آیت الله آذرمی ˈ روز پنجشنبه در همایش روز کارگر در کرمانشاه افزود: این استان نیازمند سرمایه گذاری دولت و سرمایه گذاران بخش خصوصی است.
وی با اشاره به تحمل هشت سال جنگ ویرانگر توسط مرزداران این استان گفت: مسوولان کشوری نیز باید سرمایه های لازم را به این استان جنگ زده بازگردانند.
آذرمی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت ارشد استان سعی دارد که آرامش را برای ایجاد سرمایه گذاری در کرمانشاه برقرار کند، افزود: این استان از قابلیت های فراوانی همچون مرز، داشتن آب و هوای خوب ، خاک حاصلخیز و ... برخوردار است و مسوولان آن نیز عزم جدی دارند که این قابلیت ها را بیش از گذشته شکوفا کنند.
وی ادامه داد: این استان امروزه کمترین سهم شاغلان صنعت کشور را دارد و اگر فضای کسب و کار در آن بهبود یابد ، فضای تولید در این استان جانی دوباره خواهد گرفت.
آذرمی با بیان اینکه هم اکنون سهم صادرات استان کرمانشاه به کشور عراق اندک است و باید افزایش یابد، گفت: طبق تاکید استاندار باید امسال میزان صادرات از مرز این استان به عراق به رقم 10 میلیارد دلار افزایش یابد.
وی افزود: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی کرمانشاه آماده اند تا با ایجاد آرامش و امنیت ، موجبات رونق فضای کسب و کار را در این استان فراهم کنند.
700/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن