تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از قاریان مینوشهری تقدیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان نصاری عنوان کرد:
توسط اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از قاریان مینوشهری تقدیر شد
خرمشهر - خبرگزاری مهر: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از تقدیر از نوجوانان قاری مینوشهری توسط این اداره خبر داد.



حسین نصاری در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در میان نوجوانان و جوانان مناطق محروم توسط اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از قاریان مینوشهری تقدیر و به رسم یادبود به آنان هدایایی اعطا شد.

وی افزود: حجت الاسلام محمد جواد عادل پور امام جمعه مینوشهر به نمایندگی از اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با تقدیم این جوایز به قاریان از فعالیت های آنان تقدیر و تشکر کرد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر،  مینوشهر را از شهرهای فعال مذهبی برشمرد و گفت: شهر مینوشهر از توابع شهرستان خرمشهر با داشتن حسینیه ها و مساجد انبوه از مناطق فعال در زمینه های مذهبی و ترویج معنویات و مذهب تشیع  است.

نصاری تصریح کرد: بدون شک نوجوانان و جوانان این منطقه با الگو گرفتن از بزرگان خود در ادامه راه آنان گام هایی استوار برداشته و شاهد حضور و فعالیت های مثبت در زمینه های قرآنی و مذهبی آنان نیز خواهیم بود.
 


۱۳۹۳/۲/۱۱ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن