تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد روپایی سرعت در مسافت یک هزار متر جا به جا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رکورد روپایی سرعت در مسافت یک هزار متر جا به جا شد کیش - ایرنا - حسن ولی پور روپایی زن اهل تهران توانست با زمان 9 دقیقه 29 ثانیه مسافت یک هزار متر را در جزیره طی کرده و رکورد این مسیر را به نام خود ثبت کند.


به گزارش پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، حسن ولی پور که پیش از این نیز رکوردار روپایی با توپ در برج میلاد بوده ، توانست رکورد قبلی روپایی سرعت در مسافتی به طول یک کیلومترمتعلق به محمد حسین فهرجی از استان یزد در زمان 13 دقیقه و 47 ثانیه را با زمان 9 دقیقه و 29 ثانیه جابجا کرده و رکورد جدیدی برجای گذارد .
وی دارنده رکورد روپایی زنی در برج میلاد ،هدف از این اقدام را پاسداشت روز ملی خلیج فارس - دهم اردیبهشت ماه - عنوان کرد و گفت : امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانم رکورد جدیدی را در استقامت نیز به ثبت برسانم .
مسول کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون های ورزش های همگانی کشورنیز گفت : قرار است ولی پور رکورد قبلی ،روپایی زن اهل مرودشت استان فارس را در مسافت حدود 30 کیلومتررا جابجا کند.
میلاد محسنی روپایی زن مرودشتی سال گذشته مسافت 29 کیلومتر و 350 متررا در زمان 5 ساعت و 40 دقیقه و 22 ثانیه بدون استراحت سپری کرد و توانست رکورد این مسافت را به نام خود ثبت کند.
هادی رضایی اظهار داشت : در صورت ثبت این رکورد و باقی ماندن آن تا پایان سال 93 نام ولی پور در کتاب رکوردهای ایران به ثبت خواهد رسید.
ولی پور قرار است در مسیر 30 کیلو متری از میدان مرجان تا لارک و برگشت در جزیره کیش را روپایی بزند.
این برنامه توسط کمیته ثبت رکوردهای ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی و معاونت ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذای و توسعه کیش و هیت های ورزش همگانی برگزار شده است .
1641/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن