تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819723938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رکورد زنی دوو فوق ماراتن جهان در مسافت 110 کیلومتر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رکورد زنی دوو فوق ماراتن جهان در مسافت 110 کیلومتر شیراز- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داریون گفت: رکورد زنی دوو فوق ماراتن دانشجوی این واحد دانشگاهی از امامزاده اسحاق (ع) شهرستان خرامه تا شاهچراغ(ع) شیراز با مسافت 110 کیلومتر انجام شد.


امیر قائدی شنبه به ایرنا افزود: این رکورد ورزشی از ساعت شش صبح روز جمعه 29 فروردین ماه جاری از امامزاده اسحاق (ع) شهرستان خرامه آغاز و پس از هفت تا هشت ساعت در محل حرم مطهر شاهچراغ(ع) و مصلای نماز جمعه شیراز به پایان رسید.
وی ادامه داد: این حرکت ورزشی که توسط امین جعفری دانشجوی با مربیگری سیدمحمد موسوی از دانشجویان این دانشگاه انجام شد به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه دو مامور نیروی انتظامی استان فارس به نامهای شهید ستوان دوم احمد جوادی و شهید گروهبان یکم محمدحسین رحیمی که ماه اخیر در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر در روستای معزآباد شهرستان خرامه به شهادت رسیدند.
قائدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون اظهارداشت: از سال گذشته در دانشگاه آزاد داریون حرکت های بسیار خوب فرهنگی از دانشجویان با استعداد ورزشی بالا آغاز شده که یکی از آنان شکستن رکور مشت زنی پیوسته به کیسه بوکس در بیش از 11 ساعت بوده است.
وی بیان کرد: این واحد دانشگاهی در سال فرهنگ از برنامه های فرهنگی به شدت حمایت کرده و با تمام توان در جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشجویان تلاش می کند.
قائدی افزود: تیم فوتسال این واحد دانشگاه در استان فارس دارای مقام سوم و والیبال آن در رتبه اول استان قرار دارد که در مسابقات کشوری باید شرکت کنند.
امین جعفری ورزشکار اهل روستای اسلام آباد خرامه نیز که دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد داریون است گفت: رکورد قلبی دو میدانی در جهان 90 کیلومتر بوده است که آن را با حضور داورانی از فدراسیون ارتقا می دهیم.
جعفری افزود: برای رکورد زنی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی حافظیه انجام دادم و امیدواریم با این رکوردزنی برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنم.ک/2
7382/667
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن