تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821070366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: آیت الله رفسنجانی از فضای اعتدالی که در کرمانشاه ایجاد شده خوشحال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار کرمانشاه: آیت الله رفسنجانی از فضای اعتدالی که در کرمانشاه ایجاد شده خوشحال هستند کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اعلام کرد؛ رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از فضای اعتدالی که در کرمانشاه ایجاد شده خوشحال هستند و تاکید بر ادامه این روند دارند.


به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه این مطلب را روز پنجشنبه در وبسایت شخصی خود پس از دیدار با آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشته است.
وی عنوان کرده است: در این دیدار گزارشی در باره وضعیت استان و کارهایی که در این چند ماه انجام داده ایم را به آیت الله رفسنجانی دادم، ایشان آشنایی کاملی با استان دارند و رهنمودهای کارگشایی را بیان کردند، با توجه به حافظه خوبی که دارند، اعداد و ارقام، امکانات و شاخص های استان را ریز می دانستند.
استاندار کرمانشاه افزوده است: آیت الله هاشمی گفتندˈدر دوران جنگ من نقطه به نقطه استان را با خودرو و بالگرد گشته ام و شرایط منطقه ای استان را می دانم، کرمانشاه بسیار مهم است و به نظرم کسانی که شما را برای این استان انتخاب کرده اند، انتخاب درستی داشته اندˈ.
وی در ادامه افزوده است: به ایشان توضیح دادم که به صورت متناوب گزارشی از عملکرد، تصمیم گیری ها و جلسات را در وب سایتم به مردم ارائه می دهم و از هماهنگی هایی که هم اکنون در استان بین تمام نهادها و ارگان ها، دستگاه ها، نهادهای نظامی و انتظامی و روحانیت و ... وجود دارد گفتم و ایشان بسیار خوشحال شدند و گفتند که این شرایط می تواند بسترساز توسعه شود.
استاندار کرمانشاه عنوان کرده است: نظر آیت الله رفسنجانی این بود که ما باید از امتیاز همسایگی با عراق برای صادرات و واردات، رونق ترانزیت و ... بخوبی استفاده کنیم.
رضایی در ادامه افزوده است: ایشان بسیار علاقه مند بودند که بحث گرمسیری سیروان سریع عملیاتی شود و گفتندˈ طرح گرمسیری، کار بسیار بزرگی است و خوشحالم که به سرعت در حال پیشرفت است، اگر این کار در زمان خدمت شما انجام شود افتخاری بزرگ برای شما و دولت خواهد بود، از اراضی مناطق گرمسیری می توانید تا سه بار محصول برداشت کنیدˈ.
وی گفت: اعتبارات این طرح خوشبختانه امسال با حمایت دفتر مقام معظم رهبری تامین شده است، تاکید زیادی که دفتر رهبری بر بحث کشاورزی، آبی کردن اراضی دیم و کارهای مدرن دارند و دستور خوبی هم که به دولت و مجلس داده اند، باعث حرکت بسیار پرثمر و سریعی در این زمینه شده است.
وی افزود، آیت الله هاشمی هم در ادامه گفتند: ˈشما پیگیر کارها باشید و من هم به دولت می گویم که توجه ویژه ای به کرمانشاه داشته باشد، تاکید ایشان بر انجام شیوه های مدرن در توسعه کارهای گلخانه ای، توسعه روش های قطره ای و آبیاری بارانی بود، اشاره می کردند که در قدیم در بعضی از مناطق استان کار خوبی برای آبیاری دیم انجام می شده است.
***
استاندار کرمانشاه در ادامه از دیدار خود در تهران با خانم فرازدنیا از کارآفرینان گفته که در باره چند موضوع که منجر به کارآفرینی در کرمانشاه می شود مذاکراتی داشته است.
رضایی بابادی اعلام کرده است: موضوع اول کارخانه لاستیک سازی بود که ایشان تمایل دارند در استان چنین کارخانه ای دایر کنند و راه اندازی این کارخانه باعث ایجاد اشتغال در سطح بالایی می شود، کارهای مربوط به این کارخانه در بانک صنعت و معدن در حال انجام است و من هم پیگیری لازم را انجام داده ام.
وی گفت: موضوع دوم حوزه های پایین دستی پتروشیمی بود که خانم فرزاد نیا به دنبال ایجاد مجموعه دیگری نیز در این زمینه هستند و موضوع سوم در باره تایرکرد بود و من برای حل مشکلات آن باید رایزنی هایی را انجام دهم.
وی آخرین موضوع جلسه هم درخواست فرازدنیا برای خرید یکی از مجتمع های مرتبط به سازمان خصوصی سازی اعلام کرده و می گوید: من با سازمان خصوصی سازی صحبت کردم و قرار شد که کارهای مربوطه را انجام دهند.
***
استاندار کرمانشاه همچنین در گزارش خود آورده است: جلسه بعدی ام در تهران با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت کوک (کارکنان وزارت کشور) بود.
وی گفت: مدیرعامل این شرکت آقای محمودیان از مدیران اسبق استانداری کرمانشاه و استاندار قزوین در زمان دولت آقای خاتمی بود.
وی افزوده است: این شرکت هم اکنون پنج هزار عضو دارد و عنوان کردند که می خواهند اعضا را به 20 هزار نفر برسانند.
رضایی عنوان کرده است: شرکت کوک به دنبال تشویق برای گرفتن عضویت است، عضویت در این شرکت برای پرسنل وزارت کشور، استانداری ها و شهرداری ها نوعی سرمایه گذاری است و آتیه ای برای دوران بازنشستگی این کارکنان فراهم می کند، آنها پیشنهاد دادند که اولین شعبه این شرکت در کرمانشاه تاسیس شود و ما هم استقبال کردیم.
***
استاندار کرمانشاه در ادامه از برگزاری جلسه با میری و مهندس علیخان زاده مشاورین استانداری کرمانشاه در حوزه های اجرایی و اقتصادی خبر داده است.
رضایی در این خصوص می گوید: آنها گزارش کار حوزه منطقه ویژه و پیش بینی منطقه آزاد قصرشیرین را دادند و مفصل صحبت کردیم.
وی عنوان کرده است: شرکت آلمانی Dorsch که هفته قبل در کرمانشاه با آنها جلسه داشتیم مذاکراتی نیز در تهران با مشاورین ما داشته اند و قرار شده از مشاوره و تجربه شرکت Dorsch در منطقه آزاد تجاری مرز آلمان – لهستان؛ برای مرز کرمانشاه با عراق استفاده کنیم.
***
استاندار کرمانشاه در ادامه گزارش خود از دیدارش با آقای معینی کرمانشاهی از نویسندگان بنام کرمانشاهی در تهران نوشته است.
رضایی افزوده است: شرایط جسمی ایشان مساعد بود و صحبت هایی در باره تکیه معاون الملک، تاریخ کرمانشاه و کتاب هایی که تالیف کرده اند، داشتیم.
وی افزوده است: آقای معینی کار ارزشمندی نیز در زمینه تاریخ ایران (از آنجایی که شاهنامه به اتمام می رسد به بعد) انجام داده اند و این افتخار را داشتم که نکاتی در باره این کار بشنوم، این افراد از سرمایه های ارزشمند استان و کشور هستند.
استاندار کرمانشاه می گوید: بسیار دوست داشتم که آقای معینی سفری به کرمانشاه داشته باشند؛ اما سفر برای ایشان بسیار خسته کننده است و امکان آن را ندارند.
***
استاندار کرمانشاه در بخشی از گزارش خود از دیدار با آقای ناصری مدیر شرکت کشتیرانی محور طلایی خبر داده است.
رضایی افزوده است: آقای ناصری درخواست سرمایه گذاری در پرویزخان را داشتند، به ایشان توضیح دادم که هم اکنون پرویزخان در مراحل ابتدایی است و چارچوبی ندارد، بنابراین ما این پروژه را به هر کسی واگذار کنیم آن پروژه پر از حرف و حدیث می شود که چرا به فلان شرکت واگذار شده و چرا به فلان شرکت واگذار نشده است.
وی عنوان کرده است: الان سرمایه گذاران و شرکت های مختلفی (چه بومی و چه غیر بومی) خواهان مشارکت در پرویزخان هستند، ما قصد وارد کردن بخش دولتی را هم نداریم، به همین دلیل این کار را به همیاری شهرداری واگذار کرده ایم که هم حرف و حدیثی در آن نباشد و هم درآمدهای حاصله خرج شهرهای استان شود، وقتی پروژه کامل شد و به چارچوب مشخص رسید آن وقت فعالان بخش خصوصی برای توسعه بیشتر آنجا می توانند در هر قسمتی که خواستند سرمایه گذاری کنند.
استاندار کرمانشاه همچنین دیدار با آقای زنگنه از جانبازان 70 درصد را از دیگر برنامه های خود با سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرده است.
رضایی در این مورد گفته است: آقای زنگنه برای سرمایه گذاری در مرز تیله کوه آمده بودند، به ایشان همان توضیحاتی که به مراجعه کنندگان قبلی داده بودم را تکرار کردم و اینکه اختیار سرمایه گذاری در کلیه مرزها را به سازمان همیاری شهرداری ها سپرده ایم، به هر حال ما نمی توانیم تبعیض قائل شویم و دستور اکید رییس جمهوری است که در مورد تمام پروژه های مشکل زا مراقبت کنیم.
567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن