تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکر سرمربی اتلتیکو مادرید از مادران بازیکنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تشکر سرمربی اتلتیکو مادرید از مادران بازیکنان تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال اسپانیا پس از شکست چلسی و صعود به فینال مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، از مادران ستارگان تیم خود تشکر کرد.


به گزارش روز پنجشنبه یوفا، اتلتیکو مادرید که هفته گذشته در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمان باشگاه های اروپا برابر چلسی به تساوی بدون گل دست یافته بود، دیشب (چهارشنبه) در دیدار برگشت موفق شد حریف انگلیسی خود را در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه 3 بر یک شکست داده و راهی بازی فینال شود.
در این مسابقه ابتدا تورس گل نخست بازی را برای چلسی به ثمر رساند اما سپس آدریان لوپز، دیه گو کاستا و آردا توران موفق شدند سه گل اتلتیکو را وارد دروازه میزبان کنند.
دیه گو سیمئونه که از روحیه بازیکنان خود به وجد آمده بود بعد از پایان بازی ضمن تقدیر ویژه از کوکه و تیبات کورتویس، ستارگان جوان تیمش، از مادران آنها که چنین فرزندانی را به دنیا آورده اند، تشکر کرد.
سرمربی آرژانتینی اتلتیکو گفت: بازی بسیار زیبا و مهمی بود اما بیشتر به خاطر هوادارانی خوشحال شدم که با هزینه بسیار برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آمده بودند. حالا پاسخ تیم در خاطره آنها باقی خواهد ماند.
اتلتیکو اکنون باید برای دیداری تمام اسپانیایی برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.
سمئونه با اشاره به این مسابقه افزود: رئال مادرید را هم خوب می شناسیم. این تیم بسیار قدرتمند است و به بازی در چنین شرایطی عادت دارد.
دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا روز 3 خرداد در ورزشگاه لوز شهر لیسبون پرتغال بین اتلتیکومادرید و رئال مادرید اسپانیا برگزار می شود.
ورزشی(6)**9126**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن