تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):پرخورى و سستى اراده و مستى سيرى و غفلت حاصل از قدرت، از عوامل بازدارنده و كند كننده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814785239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار نیروهای اتحادیه اروپا در فرودگاه پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقرار نیروهای اتحادیه اروپا در فرودگاه پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی تهران - ایرنا - منابع آگاه اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اعلام کردند که نیروهای این اتحادیه وارد جمهوری آفریقای مرکزی شده و در فرودگاه شهر ˈبانگیˈ پایتخت این کشور مستقر شده اند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، این نیروها وظیفه تامین امنیت فرودگاه بانگی را از نیروهای فرانسوی تحویل می گیرند. قرار است نیروهای فرانسوی به مناطق دیگری در این کشور بحران زده آفریقایی اعزام شوند.
در حال حاضر 150 نیروی اتحادیه اروپا در جمهوری آفریقای مرکزی مستقر هستند که بیشتر آنان از کشورهای فرانسه و استونی اعزام شده اند.
قرار است شمار این سربازان با پیوستن نیروهایی از اسپانیا، فنلاند و ایتالیا به تدریج تا ماه ژوئن (خرداد) به 800 تن برسد. ماموریت این نیروها 6 ماهه و قرار است بعد از این مدت، وظایف آنها به نیروهای 12 هزار نفری سازمان ملل واگذار شود.
شبه نظامیان مسیحی موسوم به ˈآنتی بالاکاˈ در ماه های اخیر و پس از حملات خونینی که علیه مسلمانان به راه انداختند، آنان را به ترک خانه هایشان و پناه بردن به کشورهای همسایه وادار کرده اند.
در حال حاضر نزدیک به 2هزار نظامی فرانسوی و 6 هزار صلح بان مسلح اتحادیه آفریقا به بهانه جلوگیری از تداوم خشونت ها علیه مسلمانان بی دفاع این کشور در آفریقای مرکزی مستقر شده اند. با این حال شبه نظامیان مسیحی در مقابل دیدگان این نیروها به حملات وحشیانه خود علیه مسلمانان ادامه می دهند.
از زمان تشدید حملات شبه نظامیان مسیحی به مسلمانان در کشور آفریقای مرکزی در دسامبر گذشته، هزاران تن از غیرنظامیان کشته و بیش از 700 هزار تن (معادل یک چهارم کل جمعیت این کشور) آواره شده اند.
مترجمام**1078** 2023
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن