تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819061106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتهام جدید برای حامیان مرسی


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اتهام جدید برای حامیان مرسی
کد خبر: ۳۹۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵ - 30 April 2014


مقام‌های قضائی مصر دستور بازداشت تعدادی از حامیان رئیس جمهور برکنار شده مصر به اتهام توطئه برای ترور عدلی منصور را صادر کردند.

به گزارش فارس، مقام‌های قضائی مصر دستور بازداشت چهار تن از حامیان «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر به اتهام توطئه برای ترور «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت این کشور را صادر کردند.

منابع نزدیک به دادستانی مصر اعلام کردند که این چهار نفر متهم به تلاش برای هدف قرار داده خانه منصور در شهرک ۶ اکتبر شده‌اند.

منابع امنیتی نیز به سی ان ان گزارش داده‌اند که تعدادی نقشه و عکس از خانه منصور و تصاویری از اعتراضات حامیان اخوان در میدان‌های رابعه العدویه و النهضه، هنگام بازداشت این افراد ضبط شده است.

بعد از برکناری مرسی و ادامه اعتراضات حامیان وی، نیروهای امنیتی مصری و اعضای دولت موقت از جمله وزیر کشور مصر مورد هدف افراد مسلح قرار گرفته‌اند.

دولت نیز با هدف به انزوا کشیدن اخوان این گروه را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد و ضمن مصادره اموال این گروه فعالیت اخوان را ممنوع اعلام کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن