تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815614123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظم شخصی مهم ترین ویژگی آیت الله طیب بود/ تفسیر اطیب البیان، برترین الگوی جوانان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حجت‌الاسلام سالک:
نظم شخصی مهم ترین ویژگی آیت الله طیب بود/ تفسیر اطیب البیان، برترین الگوی جوانان
اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظم شخصی مهم ترین ویژگی آیت الله طیب بود، گفت: تفسیر اطیب البیان ایشان به روز و مطابق نیاز جامعه کنونی تنظیم شده است و از این رو می‌تواند تاثیر شگرفی در تربیت نسل جوان داشته باشد.



به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در دومین همایش از سلسه همایش های میراث ماندگار ویژه بزرگداشت مقام علمی و معنوی حضرت آیت الله طیب در مدرسه چهارباغ اصفهان اظهار داشت: برگزاری چنین بزرگ ‌داشت‌هایی برای علما و فرزانگان دین موجب بیداری  برخی مسئولان از خواب غفلت و الگو گرفتن از چنین شخصیت های فرهیخته ای در راستای انجام مسئولیت های خطیرشان در قبال دین، انقلاب و مردم است.

وی افرادی همچون آیت الله طیب را برترین الگو برای نسل جوانان در راستای برنامه ریزی زندگی آینده خود دانست و بیان داشت: تفسیر اطیب البیان ایشان به روز و مطابق نیاز جامعه کنونی تنظیم شده است و از این رو می‌تواند تاثیر شگرفی در تربیت نسل جوان داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: برگزاری همایش‌های میراث ماندگار و معرفی شخصیت‌های برجسته دینی و علمی کشور می تواند روشن کننده راه مردم علاقه مند به راه علمای دین و به ویژه جوانان باشد.

وی درباره مهم ترین ویژگی های شخصیتی آیت الله طیب بیان داشت: نظم و ترتیب در کارها را می توان از برترین ویژگی های شخصی آیت الله طیب دانست و ایشان نگارش 23 جلد کتاب تفسیر اطیب البیان را نیز با برنامه‌ریزی و نظم و با امید به عنایت الهی به سرانجام رساند.  

سالک ادامه داد: همچنین اخلاق نیک، خداترس بودن و ارتباط نزدیک با مردم از بارزترین خصوصیات اخلاقی این عالم بزرگوار بود که امیدواریم الگویی برای تمامی ما و به ویژه چراغ راه عملکرد مسئولان باشد.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۲۰:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن