تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814783402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهتمام ویژه دولت یازدهم جامعه کارگری را امیداوار کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اهتمام ویژه دولت یازدهم جامعه کارگری را امیداوار کرده است یاسوج- ایرنا- دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به حمایت دولت یازدهم برای رفع مشکلات و دغدغه های اصلی کارگران و تحقق مطالبات آنان گفت: این اهتمام ویژه بارقه های امید و موجی از رضایتمندی را در میان جامعه کارگری به وجود آورده است.


به گزارش خبرنگارایرنا، علیرضا جنتی روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: تلاش دولت برای ساماندهی وضعیت حقوق و دستمزد کارگران با توجه به نرخ تورم یکی از برنامه های اساسی دولت یازدهم در حمایت از قشر کارگری است.
وی بیان کرد: این در حالی است که یکی از دغدغه ها و معضلات اساسی این قشر در سال های گذشته وجود برخی اجحاف های فاحش در همین زمینه بوده است.
جنتی به نرخ تورم بیش از 42درصدی در سال 91 براساس اعلام بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: دولت وقت و شورای عالی کار قرار بود که میزان حقوق و دستمزد کارگران را در آن سال مطابق با همین نرخ تعیین کند.
وی تصریح کرد: در حالی که میزان حقوق این قشر در آن سال حتی کمتراز 25 درصد یعنی با حدود 17درصد اختلاف مصوب شد.
وی اظهار کرد: اهتمام ویژه شخص رییس جمهور و تلاش وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دولت یازدهم نیز در زمینه دفاع از حقوق و مطالبات جامعه کارگری قابل تحسین و تقدیر است.
جنتی ابراز داشت: چنانچه قشر کارگری هنوز مطالبات و دغدغه های فراوانی دارند ولی برخی اقدامات و کارکرد دولت تدبیر و امید در این راستا تاکنون امیدوارکننده بوده است.
وی به برخی مشکلات و دغدغه های جدی قشر کارگری در استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد و یادآور شد: نداشتن امنیت شغلی و محروم بودن از پوشش بیمه ای مهمترین مشکل و دغدغه این قشر زحمت کش است.
جنتی تاکید کرد: بر اساس بررسی های انجام شده بیش از 80درصد جامعه کارگری در این استان هم اکنون با مشکل نبود امنیت شغلی مواجه هستند.
وی ابراز داشت: بیش از 70درصد آنها نیز فاقد مسکن و در بدترین شرایط ممکن فقر مالی و معیشتی نیز دست و پنجه نرم می کنند.
جنتی جمعیت زیرپوشش خانه کارگری در این استان را افزون بر 12 هزارنفر عنوان کرد و افزود: به هر یک از این این اعضا و خانواده های آنان خدمات متعدد رفاهی ومعیشتی فراوانی در طول سال ارایه می شود.
جنتی انتصاب خود به عنوان مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور کار و کارگری را نیز ابتکاری امید بخش برای رفع مشکلات و معضلات فرا روی این قشر خواند و تصریح کرد: این انتصاب نشان دهنده اهتمام ویژه مقام عالی دولت و سایر مسوولان اجرایی استان برای رفع دغدغه های جامعه کارگری است.
671/7530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن