تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813174561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان یکصد تختخوابی آستارا دهه فجر امسال افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیمارستان یکصد تختخوابی آستارا دهه فجر امسال افتتاح می شود خبرگزاری پانا:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد: عملیات اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی آستارا با اختصاص اعتبارات لازم در قالب بودجه امسال تکمیل شده و در دهه فجر امسال افتتاح می شود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 18:43



به گزارش خبرگزاری پانا،ˈحجت شعبانپورˈ در بازدید از مراحل اجرایی بیمارستان یکصد تختخوابی آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: این واحد بیمارستانی با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و مراحل ساخت و عملیات عمرانی آن در سال جاری به سرانجام رسیده و نهایی می شود.

وی با اشاره به صرف 120 میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان افزود: حدود 40 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای تکمیل آن مورد نیاز است.

شعبانپور با اشاره به لزوم پیگیری برای تجهیز این بیمارستان به تجهیزات و دستگاه های تخصصی و فنی بیمارستانی ماه ها قبل از تکمیل عملیات ساختمانی اظهار کرد: مسوولان شهرستان و به خصوص مسوولان مرتبط در استان باید از هم اکنون به دنبال تامین تجهیزات و خرید وسایل مورد نیاز برای راه اندازی عملیاتی این بیمارستان باشند تا سرمایه گذاری دولت به نتیجه هدف گذاری شده برسد.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در این بازدید گفت: مبلغ 77 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای برنامه پنجم برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافته که در اجرای پروژه 32 میلیارد ریال بابت مطالبات قبلی پیمانکار و مبلغ 45 میلیارد ریال نیز از طریق سازمان مجری به پیمانکار پروژه برای ادامه کار با سرعت هر چه بیشتر پرداخت می شود.

ˈسیروس شفقیˈ بیان کرد: با توجه به اینکه احداث بیمارستان یکصد تختخوابی بندر آستارا دارای اهمیت ویژه ای برای منطقه و شهرستان است ، یکی از اولویت های مهم شهرستان پی گیری اتمام این پروژه نیمه تمام است.

وی اظهار کرد: در راستای رفع مشکل اساسی اهالی در بخش درمان ، بیمارستان یکصد تختخوابی آستارا در زمینی به مساحت 20 هزار و 650 متر در سه طبقه در حال احداث است که دارای بخش های پزشکی ، اورژانس ، اتاق عمل ، درمانگاه ، اتاق بستری ، مراقبتهای ویژه ، مراقبتهای ویژه نوزادان و زایمان خواهد بود.

وی ادامه داد: این واحد درمانی و بیمارستانی در راستای ارزآوری و توریسم سلامت ، خدمات درمانی ، رادیولوژی ، سونوگرافی و آزمایشگاهی به اتباع کشور همسایه نیز فعال خواهد بود.

عملیات اجرایی احداث بیمارستان یکصد تختخوابی شهرستان مرزی بندر آستارا، از تابستان سال 88 آغاز شده و در زمینی به مساحت 20 هزار و 650 متر مربع در حال ساخت است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان تنها شهرستان استان گیلان است که با جمهوری آذربایجان مرز زمینی مشترک دارد و فاقد امکانات کافی و مناسب درمانی بوده و تنها بیمارستان موجود این شهرستان دارای 80 سال قدمت است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن