تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806762696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امسال برای چارت سازمانی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند تصمیم گیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان جلالوند:
امسال برای چارت سازمانی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند تصمیم گیری می شود
نهاوند - خبرگزاری مهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: چارت سازمانی بیمارستان 160 تختخوابی نهاوند در معاونت درمان به تصویب رسیده و در سال جاری برای آن توسط وزارت بهداشت و درمان تصمیم گیری می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن جلالوند ظهر شنبه در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان نهاوند در سالن شهدای فرمانداری اظهار داشت: در اسفند سال 1389 معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی صف بندی خدمات و امکانات  بیمارستان های در حال احداث استان همدان را پیگیری و به تصویب رسانده است. جلالوند گفت: برای مشخص شدن وضعیت تخت های بیمارستان جدید نهاوند و تأمین منابع و پرسنل انسانی مراتب به معاونت انسانی وزارت بهداشت و درمان ارجاع شده است. وی افزود: مراحل آموزشی شدن بیمارستان های علیمرادیان و 160 تختخوابی نهاوند در حال انجام است که با انجام این کار تعرفه های آب، برق، و گاز این دو بیمارستان نیز به تعرفه آموزشی تغییر پیدا می کند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان استان همدان با کمبود پزشک عمومی مواجه هستیم که شهرستان نهاوند هم با این مشکل روبرو است ولی برای حل آن نیاز به زمان بیشتر داریم. 900 میلیارد تومان اعتبارات شناور برای باسازی و تعمیرات مراکز بهداشت کشور در نظر گرفته شده است رئیس شبکه بهداشت و درمان  نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: درمانگاه شهرک شهید حیدری در حال حاضر داری 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که پیمانکار آن 31 میلیون تومان طلب دارد. عباس سلگی گفت: از آغاز احداث درمانگاه شهرک شهید حیدری نهاوند تا کنون 360 میلیون تومان هزینه شده است و برای اتمام کامل پروژه و بهره برداری نهایی 110 میلیون تومان دیگر مورد نیاز است. سلگی افزود: عملیات احداث سه قسمت موتور خانه، سیم کشی برق و نصب سقف کاذب برای کانال کشی کولر  این درمانگاه باقی مانده است و برای تأمین اشتراک آب و گاز 20 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است. وی از جذب 100 میلیون تومان اعتبار از محل بیمارستان های مناطق محروم  برای تجهیز بیمارستان علیمرادیان نهاوند خبر داد و گفت: در اسفند ماه سال گذشته مبلغ 250 میلیون تومان از ردیف تجهیز بیمارستان ها به بیمارستان علیرمادیان نهاوند اختصاص یافت. رئیس شبکه بهداشت و درمان  نهاوند عنوان کرد: بنا بر مصوبه ابلاغی خانه ها و مراکز بهداشتی بالای 25 سال باید تخریب و یا باسازی شوند که درمانگاه شماره یک و چهار شهر  نهاوند، درمانگاه روستای رزینی و باباقاسم و درمانگاه شهر برزول شامل این مصوبه می شوند. عباس سلگی با اشاره به اینکه  900 میلیارد تومان اعتبارات شناور برای باسازی و تعمیرات مراکز بهداشت و درمان در کل کشور در نظر گرفته شده است گفت: مرکز بهداشت روستای رزینی توسط یک خیر به صورت کامل تخریب و باسازی می شود.  


۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۵:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن