تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 13 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813776038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف و ضبط 3 عدد ایگوانا در سطح شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
کشف و ضبط 3 عدد ایگوانا در سطح شهر تهران
رئیس اداره مدیریت عملکرد حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط 3 عدد ایگوانا در یکی از مراکز خرید و فروش ماهیان تزئینی در سطح شهر تهران خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا خویشتن‌دار گفت: در پی گزارش یکی از شهروندان مبنی بر نگهداری و فروش تعدادی ایگوانا در یک مرکز خرید و فروش ماهیان تزئینی در سطح شهر تهران مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان تهران بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود:پس از بازدید و بررسی محل مورد نظر، 3 عدد ایگوانا کشف و ضبط شده  و به اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران منتقل گردیدند.

خویشتن دار با اعلام اینکه  هزینه ضرر و زیان توسط این متخلف پرداخت شد گفت:این حیوانات به کلینیک دامپزشکی سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شدند.

گفتنی است؛ ایگوانا جزء خزندگانی است که بر طبق کنوانسیون منع تجارت جهانی گونه های جانوری و گیاهی،برای ورود به کشور نیازمند دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین مجوز خروج از کشور مبدا می باشد.

رئیس اداره مدیریت عملکرد حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه حضور این گونه حیوانات در بین مردم و نگهداری از آنها در محیط خانه به دلیل برخی بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات خطر ساز است گفت:از مردم عزیزمان در خواست می کنیم از خرید و نگهداری حیوانات وحشی خودداری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده‌ هرنوع خرید و فروش گیاهان و جانوران وحشی، محیط زیست استان تهران را با شماره تلفن‌های 77359564 و 77355781 الی 4 در جریان بگذارند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن