تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821182510




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف، ربیعی و آخوندی به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظریف، ربیعی و آخوندی به سوالات نمایندگان پاسخ می دهند تهران-ایرنا- محمد جواد ظریف،عباس آخوندی و علی ربیعی هفته آینده در صحن علنی مجلس حضور می یابند تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا،نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از یک هفته تعطیلی صحن علنی مجلس و در راستای ایفای وظایف نظارتی خود میزبان چهار وزیر دولت خواهند بود.قرار است در هفته ای که پیش روست،محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به چهار فقره سؤال عده ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد.
همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به سوالات حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر،برخوار و میمه و همچنین سؤال حسن کامران نماینده اصفهان پاسخ می دهد.
علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی هم قرار است در صحن علنی حضور یافته و به سوال مشترک محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان ،سیدسعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه و فتح الله حسینی نماینده قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب پاسخ دهد.
در روز یکشبنه هفته آینده حمید چیت چیان وزیر نیرو هم درمورد آخرین وضعیت آب و برق کشور گزارش ارائه می دهد ضمن اینکه روسای کمیسیون های انرژی و کشاورزی، آب و منابع طبیعی در این روز اظهار نظر خواهند کرد.
حضور چیت چیان در صحن علنی از این جهت حائز اهمیت است که نمایندگان استان های خوزستان و چهار محال و بختیاری از سویی و نمایندگان استان اصفهان از سوی دیگر طرح های استیضاح وی را در مورد اجرای طرح های انتقال آب از سرشاخه های کارون به اصفهان در دستور کار دارند.
به گزارش ایرنا در برنامه ارائه شده برای هفته آینده صحن علنی، نمایندگان بررسی گزارش های زیر را در دستور کار دارند که به ترتیب، این گزارشها مورد بررسی قرار گرفته و در مورد آنها تصمیم گیری می شود.
**ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی وحقوقی درمورد:طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1387 .
** رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل(44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران که از سوی شورای نگهبان اعاده شده است .
** گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه یک فوریتی تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشوررا مورد بررسی قرار می دهند.
**گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد رد طرح تعیین تکلیف دوره های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
** گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد طرح یک فوریتی الحاق یک بند به ماده (2) قانون تشکیل شورای عالی اشتغال.
** گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی درمورد طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی تصمیم گیری می کنند.
**گزارش شوردوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درمورد طرح انتقال پایتخت
** گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد:رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر (همگانی)
** گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد:طرح آئین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی برای تصویب مدت اجرای آزمایشی آن طبق اصل (85) قانون اساسی.
** گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاریهای اقتصادی (اکو) درخصوص قاچاق و تخلفات گمرکی.
**گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات درمورد مالیاتهای بر درآمد و سرمایه
**گزارش کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیاتهای انضباطی نیروهای مسلح
**گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد:لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی درمورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن
**گزارش کمیسیون اجتماعی درمورد لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وامهای پرداختی شرکتهای تعاونی روستائی، عشایری و صیادی به اعضاء مصوب 1365 و قانون اصلاح قانون مذکور مصوب 1371
**گزارش کمیسیون اقتصادی درمورد: لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر
**گزارش کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور درمورد:لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن.
** گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمورد طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران .
** گزارش کمیسیون عمران درمورد طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانکها و سایر منابع مالی و پولی کشور مصوب 24/8/1366 مجلس شورای اسلامی و اصلاحات بعدی آن
** گزارش کمیسیون عمران درمورد لایحه اجازه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکلهای اصلاحی (1) ، (2) و (4) کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب پروتکل لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوائی بین المللی
** گزارش کمیسیون عمران درمورد رد طرح اصلاح ماده (5) قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران .
** گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد:لایحه اصلاح ماده (8) قانون تاسیس سازمان اسناد ملی ایران.
** گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درمورد:لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی
** گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درمورد:طرح استفساریه ماده (24) قانون بیمه
انتخاب یک نفر از اعضاء کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان ناظر در هیات امناء موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاع، انتخاب دو نفر از اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر در هیات عالی نظارت موضوع قانون نظام صنفی کشور از دیگر برنامه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته آینده خواهد بود.
نمایندگان همچنین درهفته پیش رو قرار است یک نفر از نمایندگان را به عنوان ناظر در هیات نظارت بر مسافرت های خارجی کارکنان دولت معرفی کنند.
سیام(2)**2021** 1418
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن