تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816585425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ستاد صیانت از امنیت و حقوق شهروندی احساس امنیت را در جامعه گسترش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران: ستاد صیانت از امنیت و حقوق شهروندی احساس امنیت را در جامعه گسترش می دهد تهران بزرگ -ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی وظیفه دارد، احساس امنیت را در جامعه گسترش داده و نگرانی های مردم را کاهش دهد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسید شهاب الدین چاووشیˈ، روز چهارشنبه در حاشیه اولین نشست بازرسین ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندی در محل استانداری تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندان ما را موظف می کند قدری عمیق تر به مسایل و آسیب های اجتماعی و دغدغه هایی که امنیت عمومی جامعه را تهدید می کند بپردازیم و حقوق شهروندی را شناسایی کرده و معرفی کنیم.
وی با بیان این مطلب که در قانون اساسی حقوق ملت بخش مهمی است که در یک فصل از قانون اساسی احصاء شده و به دقت به آن پرداخته شده است، افزود: نظام جمهوری اسلامی التزام دارد که حقوق ملت را هم تبین کرده و هم پایبند به آن باشد .
چاووشی با اشاره به این مطلب که حقوق شهروندی در واقع زیر مجموعه همین بحث قانون اساسی است، گفت: معنای آن این است که هر شهروندی که در کشور زندگی می کند باید امنیت فکری، غذایی و قضایی داشته باشد.
وی بیان کرد: جامعه ای که در تامین معیشت روزمره مشکل داشته باشد، احساس ناامنی در آن بوجود می آید و نقش این ستاد ایجاد احساس امنیت در جامعه است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان این مطلب که ممکن است در جامعه ای امنیت وجود داشته باشد، اما احساس امنیت نباشد، گفت: این نبود احساس امنیت موجب می شود مردم نگرانی هایی از آینده، شغل و معیشت داشته باشند و اینها باید در جایی چاره اندیشی شود.
چاووشی با بیان این مطلب که استانداری ها در این خصوص ماموریت های ویژه ای دارند، اظهار کرد: باید بتوانیم با پرداختن به موضوعات مختلف در زمینه های حقوق شهروندی هم حقوق شهروندی را برای مسوولین تبیین کنیم و هم آشنایی مردم با حقوق شهروندی خود را در دستور کار داشته باشیم.
وی گفت: حقوق شهروندی یک حقوق متقابلی است که روابط مردم را با دولت تبیین کرده ضمن آنکه وظایف دولت را نسبت به مردم و نوع همکاری و تعامل مردم با دولت را تبیین می کند.
چاووشی افزود: در قانون اساسی عمده تکالیف و وظایف بر عهده دولت نهاده شده و مردم وظیفه همکاری و همراهی دارند .
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان این مطلب که دولت در مقابل حقوق مردم تکلیف دارد، گفت: این تکالیف را باید بتوانیم به کارگزاران دستگاهای اجرایی بیشتر معرفی کنیم و از آنها بیشتر مطالبه کنیم چون اعتقاد داریم جمهوری اسلامی با مقبولیت و حضور مردم می تواند پایداری خود را تامین کند.
وی با اشاره به این مطلب که بحث این جلسه فراتر از بحث عفاف و حجاب بود، افزود: جلسه به مساله صیانت از امنیت عمومی جامعه و حقوق شهروندان اختصاص یافته است.
چاووشی گفت: از جمله حقوق شهروندان در یک جامعه اسلامی بحث حجاب و عفاف است که سال ها در کشور مطرح است، اما متاسفانه با رویکرد های فرهنگی نامناسبی که بوده روز به روز این موضوع به صورت یک معضل در آمده است.
وی با اشاره به تلاش بیگانگان برای تغییر الگوی فرهنگی کشور افزود: بیش از 164 شبکه ماهواره ای فارسی زبان در دنیا علیه مبانی فرهنگی و اعتقادی جامعه فعالیت می کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران بیان کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی های مناسب آثار تهاجم فرهنگی بیگانه را به حداقل ممکن کاهش دهیم، هرچند که خنثی سازی این اقدامات کار دشورای است و نیازمند یک عزم همگانی در سطح جامعه است.
وی گفت: همه متولیان فرهنگی و سیاست گذاران فرهنگی باید دست به دست هم داده تا بتوانند با این میهمانان ناخوانده و امواجی که با اعتقادات ما تعارض جدی دارند، مقابله کنند.
تهرام/9977/ 699 / 1539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن