تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813110698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست زمین مهمترین دلیل هدر رفت آب در راور است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > کرمان تردست:
نشست زمین مهمترین دلیل هدر رفت آب در راور است
راور – خبرگزاری مهر: مدير امور آب شهرستان راور از نشست زمین به عنوان مهمترین دلیل ترکیدگی لوله ها و هدر رفت آب در این شهرستان نام برد.



به گزارش خبرنگار مهر،  ابراهيم تردست مدير امور آب شهرستان راور ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از 220 كيلومتر شبكه آبرساني راور ،150 كيلومتر آن از لوله هاي آزبست تشكيل شده است و با توجه به نشست زمين در راور اين امر باعث شكستن لوله هاي فوق و در نتيجه افزايش اتفاقات آب مي گردد. مدير امور آب راور در اين رابطه افزود : وقتي كه لوله هاي آزبست دچار شكستگي ميشوند به علت اينكه شكستگي قابل رويت نيست، زماني متوجه مي شويم كه به منازل مسكوني خسارت وارد مي كند . وي ادامه داد :اين مشكلات را با فرماندار راور مطرح كرده ايم كه اعتبارات لازم را در اختيار امور آب قرار دهد تا لوله هاي پلي اتيلن و چدن جايگزين لوله هاي آزبست شود. تردست از 60  فقره شكستگي لوله هاي آزبست در سال گذشته اين شهرستان خبر داد. بازسازي شبكه و كاهش پرت آب در راور وی گفت: در سال گذشته 700 متر بازسازي شبكه، 140 مورد بازسازي انشعاب و 590 عدد تعويض كنتور خراب توسط اين امور انجام گرفته است. مدير امور آب راور افزود: اين اقدامات باعث شده كه هدر رفت و پرتي آب در حدود 6 درصد كاهش يابد. تردست در ادامه از مشتركين راوري خواست با توجه به گرمي هوا و نزديك شدن روزهاي تابستان و همچنين كاهش منابع آب، صرفه جويي درمصرف آب را جدي بگيرند تا با قطعي و افت فشار مواجه نشوند.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن