تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقيقي: اي کاش همه در اردوي آفريقا بودند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حقيقي: اي کاش همه در اردوي آفريقا بودند
هافبک تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: اي کاش اردوي ما در آفريقاي جنوبي با همه ملي پوشان برگزار مي‌شد.

رضا حقيقي در خصوص شرايط تيم ملي فوتبال کشورمان در اردوي آفريقاي جنوبي اظهار داشت: با توجه به برنامه‌هاي کي‌روش اردوي سخت و بسيار خوبي را پشت سر گذاشتيم. راستش را بخواهيد در دوران فوتبالي‌ام اردويي با اين وضعيت و اين‌چنين را تجربه نکرده‌ام و به نظرم تمام تمرينات ما در حد جام جهاني، حرفه‌‌اي بود.

به نقل از فارس، وي افزود: قطعا اين اردو براي تيم ملي نياز بود و تازه متوجه شديم که چرا کي‌روش شب و روز حرص مي‌خورد که بايد اين اردو برگزار شود. اين اردو با خيلي از اردوهاي گذشته زمين تا آسمان فرق داشت و به نظرم هرگز اين تمرينات و فشاري که بچه‌ها تحمل کردند آسان نبود. اميدوارم که نتيجه‌اش را در جام جهاني ببينيم.

وي درباره بازي‌هاي تدارکاتي تيم ملي نيز گفت: فکر نکنم در اين شرايط فشار بدنسازي کي‌روش دنبال نتيجه باز‌ي‌هاي تدارکاتي باشد. او آنقدر حرفه‌اي است که حتي اجازه نمي‌دهد در شرايطي که در آفريقا هستيم خدايي ناکرده کسي بخواهد تيم ملي را از حريفان ارزيابي کند. ما در اين اردو بدنسازي‌ فشرده داشتيم و هرگز نتيجه‌هاي بازي دوستانه براي کادر فني ملاک نبود. در مجموع از لحاظ فني تيم ملي نياز به اين اردو داشت اما اي کاش تمام بازيکنان بودند تا به نحو احسن همه با هم 50 روز قبل از جام جهاني کنار يکديگر بودند.

هافبک تيم ملي درباره شکست تيم ملي مقابل صدرنشين آفريقاي جنوبي و حواشي تيم ملي نيز گفت: ما در مقابل صدرنشين آفريقاي جنوبي خيلي خوب بازي کرديم و آنها غير از زدن يک گل برتري خاصي نداشتند اما ما هنوز در شرايط بازي نيستيم و زير تمرينات سخت بدنسازي هستيم.

وي افزود: ما مي‌توانستيم برنده بازي باشيم اما کادر فني به دنبال مسائل ديگر به جز برد بود و اين موضوع برايش بسيار مهم و اهميت داشت.

وي افزود: مهم عملکرد و کارايي بازيکنان در بازي‌هاي دوستانه بود که اميدوارم کادرفني به هدفش رسيده باشد. در مورد اتفاقات و ناراحتي کي‌روش هم بايد بگويم ما تيم ملي ايران هستيم و در جام جهاني از اعتبار و نام ايران دفاع مي‌کنيم. اگر حرفي زده مي‌شود به خاطر تيم ملي است و مي‌خواهيم مانند 31 تيم ديگري که به جام جهاني آمدند هواي ما را داشته باشند اما من تمام تمرکزمان را به چارچوب سبز دوخته‌ام تا انشاء‌الله بتوانم با يکي از بهترين عملکردهايم در برزيل به تيم ملي کشورم با تمام توان کمک کنم. بالاخره ما بايد از آبروي ايران دفاع کنيم.

هافبک قرمزپوشان در مورد شرايط باشگاه نيز گفت: اجازه بدهيد در مورد پرسپوليس بعدا حرف بزنيم. الان تمرکزم فقط بر روي تيم ملي و تمرينات است اما خدا را شکر دغدغه‌هاي پرسپوليس نيز حل شده و اين تيم از بلاتکليفي خارج شد. من از دوستم خليل‌زاده درباره رحيمي سؤالاتي کرده‌ام که او هم درباره خوبي‌هاي رحيمي براي من صحبت کرد. در کل اميدوارم پرسپوليس 100 درصد از شرايطي که فصل گذشته داشت خارج شود تا انشاء‌الله با نتايج خوبش در فصل آينده دل مردم را بيشتر شاد کند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 12:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن