تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 13 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند ، پشمیان نگردد : 1 - اجتناب از عجله ، 2 - مشورت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809242891




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشتیانی: اردوی آفریقای جنوبی سودی ندارد/ کی روش مقصر نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آشتیانی: اردوی آفریقای جنوبی سودی ندارد/ کی روش مقصر نیست تهران - ایرنا - بازیکن تیم ملی فوتبال ایران دردهه 70 بااشاره به اینکه حضور تیم کشورمان در اردوی آفریقای جنوبی سودی ندارد، گفت: سرمربی تیم ملی مقصر این مسئله نیست چراکه فدراسیون باید برنامه های کادر فنی را اجرایی کند.


ابراهیم آشتیانی عضو تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا 1972 تایلند که باقهرمانی همراه شد و وی عنوان برترین بازیکن را از آن خود کرد در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت:هرکشوری آرزو داردتا تیم ملی فوتبال خود را درجام جهانی ببیند اما بدون برنامه رفتن به این مسابقات سبب می شود تا تیم ملی ضربه جبران ناپذیری متحمل شود.
وی افزود:پس از صعود به جام جهانی باید رایزنی با کشورهای قاره های مختلف آغاز می شد تا حداقل بتوانیم چند دیدار تدارکاتی خوب داشته باشیم ، چرا که کشورهای مطرح تقویم خود را از چند ماه قبل تکمیل می کنند.
آشتیانی که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای آسیایی 1974 تهران به مدال طلا دست یافت، اظهارکرد:فوتبال ایران باید لیگ خود را بالیگ های اروپایی همزمان کند و از فوتبال روز جهان عقب نماند.
وی با اشاره به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی عنوان کرد: شاکله تیم ملی فوتبال ایران را لژیونرها تشکیل می دهند و حالا این نفرات همراه با تیم ملی در آفریقای جنوبی حضور ندارند.
کاپیتان سالهای گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران عنوان کرد : یقین دارم این نفرات جوانی که در اردوی افریقای جنوبی هستند پس از بازگشت به تهران خط می خورند و خود آنان نیز دوست دارند تا اردو زودتر به پایان برسد.
وی ادامه داد:به حاطر همین است که می گویم بایدلیگ حودمان رابا کشورهای اروپایی هماهنگ کنیم و اردوها را با نفرات کامل برگزار کنیم.
آشتیانی در مورد لغو دیدار با موزابیک نیز عنوان کرد:اگر با پاکستان هم بخواهیم دیدار تدارکاتی برگزار کنیم باید برنامه داشته باشیم. زمان اردوی تیم ملی ایران چند بار تغییر کرده و مشخص بود که حریف کناره گیری خواهد کرد.
وی با یاداوری حضور تیم ملی ایران در جام جهانی 1978آرژانتین گفت: در آن زمان چهار دیدار دوستانه با تیم های مطرحی چون فرانسه و آرژانتین برگزار کردیم.
آشتیانی با انتقاد از عملکرد مسوولان فدراسیون فوتبال گفت: باید چند دیدار دوستانه با تیم هایی چون شیلی، اکوادور و ... برگزار می کردیم تا برای دیدار با آرژانتین نفرات تیم ایران دچار استرس نشوند وبتوانند در زمین توانایی خود را نشان دهند.
وی گفت: اعتماد به نفس در رویدادهای بزرگ دارای اهمیت زیادی است و اگر حتی 3 بازیکن در زمین استرس داشته باشند تیم با مشکلات زیادی روبرو می شود.
این پیشکسوست فوتبال تصریح کرد: باید واقع بین باشیم و گمان می کنم با این شرایط نتایج ضعیفی در انتظار تیم ملی ایران خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را از روز 26 فروردین ماه در آفریقای جنوبی آغاز کرده است.این تیم خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل آماده می کند در حالیکه بازیکنان خارجی آن را در آفریقا همراهی نمی کنند.
ورزشی(4)**3783**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن