تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805461498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کي‌روش: اردوي آفريقاي جنوبي لطمه ديد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کي‌روش: اردوي آفريقاي جنوبي لطمه ديد
سرمربي تيم ملي فوتبال چندي پيش در نشستي با نمايندگان رسانه ها قبل از اعزام به افريقاي جنوبي گفت که خاطرات جالبي ازايران درکتابش خواهدنوشت که يکي از مهمترين اين خاطرات کناره گيري ملي پوشان فوتبال ايران از تيم ملي است.

 کارلوس کي روش در اين نشست اشاره کرد، در حاليکه در همه کشورها فوتباليست ها براي حضور در تيم ملي شان صف مي کشند، در ايران رقابت براي خروج از تيم ملي زياد است.

اين حرف هاي کي روش قبل از اتفاقات اخير يعني بازيکن ندادن تيم هاي سپاهان و استقلال به تيم ملي بود که موجب شد تا سرمربي تيم ملي ديگر بازيکنان تيم هاي ايراني ليگ قهرمانان آسيا يعني فولاد و تراکتورسازي را هم آزاد کند و به اين ترتيب اين تيم تنها با 10 بازيکن راهي آفريقاي جنوبي شود.

کي روش که از اين مسئله بسيار ناراحت و عصباني است، برغم پيوستن بيشتر اين بازيکنان به اين تيم نه تنها عصبانيت اش فروکش نکرده، بلکه معتقد است که در فوتبال دروغگوها و فريب کاراني وجود دارند که او نمي تواند آنان را دور کند و شايد بخش ديگري از کتاب کي روش به اين مسئله اختصاص يابد.

«کارلوس کي روش» که همراه تيم ملي فوتبال ايران در اردوي تدارکاتي آفريقاي جنوبي حضور دارد، روز جمعه در گفت و گو با ايرنا به پرسش ها پاسخ داد:

* شما پيش از اين تجربه حضور در دو دوره جام جهاني فوتبال داشته ايد و قرار است همراه با تيم ملي ايران براي سومين بار در جام جهاني حاضر شويد. تفاوت اين دوره از جام جهاني فوتبال در برزيل با دوره هاي قبلي چيست؟

کي روش: بله. تفاوت مهم جام جهاني امسال در برزيل آن است که اين رويداد مهم در سرزميني رخ مي دهد که ما به آن سرزمين فوتبال مي گوييم و همه چيز راجع به فوتبال است. برزيلي ها فوتبال را نفس مي کشند و با آن اشک و لبخند مي زنند، بوي فوتبال را استشمام مي کنند و اين رشته در همه زندگي آنها جريان دارد. در واقع هيچ جاي دنيا مانند برزيل نيست که مردم هم درون و هم بيرون مستطيل سبز با فوتبال زندگي کنند.

* آيا شما کم و بيش راجع به جام جهاني پيش رو عصبي و نگران هستيد و در خصوص آن با خانواده و دوستانتان صحبت مي کنيد؟

کي روش: (با تعجب)عصبي!؟ به هيچ وجه. شما تفاوت عصبي بودن و مسووليت پذيري و تعهد در حوزه حرفه اي گري را اشتباه گرفته ايد. تنها مطلبي که در فوتبال من را عصبي مي کند اين است که مجبور شوم تا فوتبال را با دروغگوها و فريب کاران تقسيم کنم، چرا که هنوز قدرت و توانايي اين را ندارم که چنين افرادي را دور کنم.

* برخي از مردم مي گويند که تيم ملي فوتبال ايران در گروه بسيار سختي قرار گرفته و شانس اندکي براي صعود به مرحله دوم دارد. شما هم قبلا اشاره کرده بوديد که صعود به دور دوم هدفي بسيار عالي خواهد بود. چرا؟

کي روش: نه برخي از مردم، بلکه تمام افرادي که حتي اطلاعات بسيار کمي در خصوص فوتبال دارند مي دانند که ما کار بسيار سختي پيش رو داريم. اما وظيفه من است که اين رويا را زنده نگه دارم و همينطور وظيفه دارم که به همگان تفهيم کنم که امکان به واقعيت پيوستن اين رويا وجود دارد.

* از چه چيزي ترس و واهمه داريد و آيا چيزي است که بخواهيد از آن دوري کنيد؟

کي روش: دوباره تکرار مي کنم که سعي خواهم کرد از دروغگوها و فريب کاران دوري کنم. من هيچگاه از آنها واهمه اي ندارم و دقيقا برعکس عاشق اين هستم که در مقابلشان بايستم و چهره واقعي و اعمال و رفتار آنها را به مردم نشان دهم و به آنها بگويم که چرا ما در فوتبال به اينگونه افراد احتياج نداريم. اين کار براي من لذت بخش است.

* به نظر شما کدام تيم ها از شانس بيشتري براي صعود به ديدار نهايي جام جهاني 2014 برزيل دارند؟

کي روش: بدون شک تيم هاي بزرگ و اسم و رسم دار مانند برزيل، آرژانتين، آلمان و اسپانيا و در درجه دوم تيم هايي مانند فرانسه، هلند، ايتاليا و پرتغال مي توانند حضور بسيار خوبي داشته باشند و اين امکان وجود دارد که شاهد سورپرايز از يک تيم آفريقايي باشيم که به نيمه نهايي صعود کند.

* اکنون اشاره اي کنيم به شرايط تيم ملي فوتبال ايران در برهه کنوني و اردوي آفريقاي جنوبي. اين اردو، نخستين اردوي تمريني قبل از حضور در جام جهاني برزيل است که از زمان صعود تيم ملي در خرداد سال گذشته انجام مي شود، ولي غيبت برخي بازيکنان مي تواند شکست بزرگي براي تيم ملي در نظر گرفته شود و همينطور چشم انداز آينده تيم ملي را به خطر اندازد، چرا که اردوي تمريني قبلي نيز که قرار بود در شهريور سال گذشته انجام شود لغو شد. نظر شما در خصوص اين موضوع چيست و ساير بازيکنان چه زماني به تيم ملي ملحق خواهند شد؟



کي روش: از اينکه شما در سووالتان به همه موارد اشاره کرديد بسيار خوشحال هستم. مخصوصا وقتي اشاره داشتيد به اينکه نبودن تمام بازيکنان دعوت شده داخلي به تيم ملي در اردو يک شکست بزرگ در راه به واقعيت پيوستن روياهاي جام جهاني ما است.

* آيا حقيقت دارد که شما بازيکنان سپاهان را خط زده ايد؟

کي روش: اينکه بازيکنان سپاهان را خط زده ام به هيچ وجه صحت ندارد. درک و برداشت ما درباره اردوي آفريقاي جنوبي اين بود که بتوانيم ظرفيت انفرادي بازيکنان داخلي ايران را توسعه ببخشيم تا بتوانند در سطح جام جهاني به رقابت بپردازند. همچنين اين هدف را هم دنبال مي کرديم که يک فرصت عادلانه و صحيح را به آنها بدهيم تا بتوانند براي يک جايگاه در تيم ملي بجنگند. بازيکنان باشگاه هايي که دير آمدند و يا نيامدند لطمه اي در شانس آنها به منظور جنگيدن براي به دست آوردن جايگاه در تيم ملي ايجاد شد و من پيشنهاد مي کنم که اين بازيکنان از افرادي که به آنها و در نهايت به تيم ملي لطمه زدند تشکر کنند!

* تيم ملي فوتبال ايران قرار است در اردوي آفريقاي جنوبي يک بازي تدارکاتي ديگر با باشگاه هاي اين کشور و همچنين يک بازي دوستانه ملي با تيم موزامبيک داشته باشد. آيا برنامه ديگري داريد؟

کي روش: ما به آفريقاي جنوبي آماده ايم که بتوانيم تا حد امکان بازي تدارکاتي انجام دهيم و بتوانيم بازيکنانمان را در معرض فوتبال آفريقا قرار دهيم و آنها تجربه کافي و درس لازم را در خصوص نوع فوتبال آفريقا به دست آورند.

* شرايط اردوي کنوني شما در آفريقاي جنوبي چگونه است و آيا از فرايند تمريني تيم ملي رضايت داريد؟

کي روش: شرايط اين اردو کاملا لطمه خورد و تحت تاثير افرادي قرار گرفت که به تصميم گرفته شده از سوي آقاي علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال، وزير محترم ورزش و جوانان و کميته جام جهاني بي احترامي کردند. من شخصا سعي مي کنم که با تمام وجود راهم را ادامه دهم و در اين مسير گام بردارم و البته بسيار کنجکاو هستم که بدانم از سوي مسوولان فوتبال و ورزش چه اتفاقي براي افرادي که اين تصميم را مورد بي احترامي و سخره خود قرار دادند رخ مي دهد و مسووليت آنها چه خواهد شد. اگر اجازه داشته باشم به نظر شخصي و احساس دروني خودم در اينجا اشاره مي کنم و بايد بگويم که طبق معمول هيچ اتفاقي در قبال اين افراد رخ نخواهد داد و نهايتا طبق روال سه سال گذشته تيم ملي بايد عواقب چنين اتفاقاتي را متحمل شود.

* شنيده مي شود در نزديکي اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي نيروگاه هاي برق قرار دارد و تيم ملي مجبور است که در اين زمين تمرين کند و اين مساله براي سلامت بازيکنان بسيار خطرناک است. آيا اين مساله صحت دارد؟

به هيچ وجه. چنين اظهاراتي کذب محض بوده و طبق معمول از ذهن مسموم و آلوده همان افرادي بروز مي کند که قبلا به آن اشاره کردم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 12:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن