تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امید به مهدویت و انتظار موجب آرامش معنوی در جامعه می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام نظری:
امید به مهدویت و انتظار موجب آرامش معنوی در جامعه می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: با امید به مهدویت و انتظار و رفع آسیب های این حوزه می توان آرامش معنوی جامعه را محقق کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، همایش آسیب شناسی جامعه منتظر با حضور محمد صادق کفیل از روحانیون مرکز تخصصی مهدویت قم، خواهران مبلغه مذهبی حوزه علمیه کوثر، مبلغات سنتی، سرگروههای صالحین بسیج ادارات ظهر چهارشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد. حجت الاسلام عباس نظری در این همایش گفت: انتظار فرج از اعتقادات شیعیان است که که اگر بتوانیم به وظیفه و رسالت خود عمل کنیم و موضوع مهدویت را بر اساس منابع صحیح و حقیقی شیعی و دیگر فرق اسلامی به صورت متوازن در جامعه معرفی کنیم گامی به جلو برداشته ایم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باید بتوانیم به وظایف منتظران وقعی آن حضرت عمل کنیم و با شناسایی آسیب های این حوزه در مسیر انتظار حرکت کنیم. نظری بیان کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی باید بتوانیم بخشی از فرهنگ مهدویت و سبک زندگی مهدویت را در جامعه پیاده کنیم چرا که دین اسلام کامل ترین دین بشریت است. این مسئول فرهنگی یادآورشد: با همکاری دستگاههای فرهنگی مسئول لازم است در سال جاری با برنامه ریزی و تلاش مضاعف برای ظهور برنامه ریزی کنیم و با خودسازی، نظام سازی بر اساس دستوران شیعی در شناخت بیشتر جامعه همت کنیم. وی افزود: مذهب تشیع با داشتن دو بال پویا و تاثیرگذار شامل بعثت پیامبر و امامت و مهدویت در نظام فرهنگ سرخ عاشورا و فرهنگ سبز مهدویت تعیین کننده است. حجت الاسلام نظری تصریح کرد: مهدویت به معنای امید بشریت به آینده و نیاز انسانها به آسایش، آرامش، امنیت است که این کار در گرو ظهور منجی عالم بشریت است. معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهارداشت: با توجه به نقش و تاثیرگذاری فرهنگ مهدویت باید آسیب های موجود این حوزه را مورد توجه جدی قرار دهیم تا گروه بیشتری را در  زمره منتظران واقعیت قرار دهیم. این همایش با همت معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران کوثر و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان ملی جوانان استان برگزار شده است.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن