تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813115801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبود استاد رسمی مهمترین مشکل آموزشکده ابن حسام بیرجند است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی چهکندی نژاد:
نبود استاد رسمی مهمترین مشکل آموزشکده ابن حسام بیرجند است
بیرجند- خبرگزاری مهر: رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای پسران(ابن حسام) بیرجند کمبود مکان های آموزشی، کمبود اعتبارات برای پرداخت حق التدریس اساتید و نبود استاد رسمی را از مهمترین مشکلات این مرکز دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، حسن رضا چهکندی نژاد صبح چهارشنبه در دیدار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با دانشجویان این مرکز آموزشی به مشکلات این مرکز آموزشی اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود مکان‌های آموزشی، کمبود اعتبارات برای پرداخت حق‌التدریس اساتید و نبود استاد رسمی از مهمترین مشکلات این مرکز است. وی با بیان اینکه چندین سال است مجوز بکارگیری نیروی رسمی به آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران بیرجند داده نشده است، افزود: این آموزشکده در سال 1378 با چهار رشته فنی و حرفه ای راه اندازی شد و در حال حاضر 11 رشته کاردانی و یک رشته کارشناسی دارد. چهکندی‌نژاد با بیان اینکه فارغ التحصیلان این آموزشکده چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند و کارآفرین هستند، گفت: در حال حاضر این آموزشکده 400 دانشجو دارد.  رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران (ابن حسام) بیرجند بر حمایت هرچه بیشتر دولتمردان و نمایندگان مجلس از فارغ تحصیلان این آموزشکده تاکید کرد. چهکندی‌نژاد با اشاره به استفاده از کالاهای وارداتی در کشور، افزود: برای کشور ضعف است که با وجود نیروهای توانمند از کالاهای مصرفی کشورهای بیگانه استفاده کنند. دانشجویان خواستار ایجاد آموزشکده در داخل شهر هستند نماینده دانشجویان آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (ابن حسام) بیرجند نیز در ادامه بیان کرد: امکانات این آموزشکده در حد یک دانشگاه نبوده و دانشجویان خواستار ایجاد فضای آموزشی دانشکده در داخل شهر هستند. افشین عندلیبی یکی از مشکلات این آموزشکده را نبود سالن ورزشی و داشتن نمازخانه مشترک با کتابخانه دانست و گفت: خوابگاه دانشجویان نیز علی‌رغم کمبود امکانات از دانشگاه دور بوده و فضای فرهنگی مذهبی مناسبی ندارد و همچنین کارگاههای این آموزشکده موقت و غیراستاندارد است. معاون اداری مالی آموزشکده فنی و حرفه ای پسران (ابن حسام) بیرجند نیز گفت: هنگامی که در داخل شهر زمین در اختیار داریم وجود ساختمان آموزشکده در خارج از شهر بی معنا است. ساخت آموزشکده در خارج از شهر توجیهی ندارد محمود نخعی بیان کرد: 50 هزار مترمربع زمین در بهترین موقعیت دانشگاهی شهر بیرجند در اختیار دانشکده قرار دارد اما مقرر شده که ساختمان آموزشکده در فاصله 12 کیلومتری از شهر بیرجند احداث شود و این هیچ توجیهی ندارد. وی افزود: در صورت ساخت دانشکده در فاصله 12 کیلومتری بیرجند برآورد شده است در هر ماه بیش از 40 میلیون تومان هزینه حمل و نقل دانشجویان شود. نخعی بیان داشت: انتقال دانشجو به آن مکان هزینه‌های بسیاری را بر دولت متحمل می‌شود. وی یادآور شد: برای زیرساخت‌های آب، مخابرات و... در مکان کنونی آموزشکده در 12 کیلومتری شهر 1.5 تا دو میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


۱۳۹۳/۲/۱۰ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن