تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805313918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادغام ورزش با جوانان ظلم بزرگي به جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادغام ورزش با جوانان ظلم بزرگي به جوانان است
وزير ورزش و جوانان گفت: در کنار هم قرار دادن دو مقوله ورزش و جوانان و ادغام آنها در يک نهاد ظلمي است که در حق جوانان صورت گرفته است.

محمود گودرزي، سه شنبه شب در نشست هيئت‌هاي ورزشي استان البرز گفت: ورزش به دليل جاذبه‌هايي که دارد بسياري از مسائل و بحران‌هاي موجود در جامعه را تحت الشعاع خود قرار مي دهد و بر بسياري از مشکلات سرپوش مي‌گذارد، به همين دليل جايگاه مسائل مربوط به جوانان در کنار ورزش جايگاه مناسبي نيست و به نظرم ظلم بزرگي در حق جوانان صورت گرفته است.

به گزارش ايسنا، وي افزود: البته با وجود چنين واقعيتي، طبق قانون عمل کرده و به قوانين پايبند و در چارچوب آن عمل خواهيم کرد.

گودرزي خاطرنشان کرد: با اشاعه ورزشهاي همگاني مي‌توان با بيماريهاي ناشي از آلودگي هوا، محيط زيست و صنعتي شدن جلوگيري کرد و حتي به کاهش جرم و جنايتها در جامعه پرداخت، به همين دليل، اولويت اصلي بايد به سمت ورزش همگاني تغيير کند.

وي ادامه داد: متاسفانه امروز با نسلي مواجه هستيم که به دليل کم تحرکي دچار اضافه وزن شده است و اين لزوم توجه ويژه به ورزش همگاني را مي طلبد، به همين دليل ترتيبي داده شده است که براي افزايش اعتبارات حوزه ورزش همگاني به نسبت ديگر حوزه‌ها ضريب دو در نظر گرفته شود و با توجه به افزايش 50 درصدي اعتبارات در همه حوزه‌ها، حوزه ورزش همگاني افزايشي 250 درصدي داشته باشد.

گودرزي افزود: بايد از شهرداري‌ها به خصوص شهرداري تهران و کرج به دليل به دوش کشيدن بار عظيم فعاليت‌هاي مربوط به ورزش همگاني تشکر کرد، زيرا بسياري از کارهاي مربوط به ورزش همگاني در حوزه شهرداري‌ها صورت مي‌گيرد.

وي در خصوص مقوله فرهنگ در ورزش اظهارکرد: متاسفانه همچنان در ميادين ورزشي شاهد بد اخلاقي‌ها و زشتي رفتار هستيم که اصلا زيبنده جامعه با رويکرد اسلامي ما نيست و بايد از پايين‌ترين سطوح به رفع اين امر مبادرت کنيم و با دادن آموزش‌هايي به مربيان پايه جهت انتقال آن به شاگردان خود اين مسئله را در ورزش ريشه کن کنيم.

وزير ورزش و جوانان در خصوص ورزش در استان البرز گفت: بحث‌هايي مبني بر پايلوت شدن استان البرز در طرح‌هاي احتمالي ورزشي وجود دارد که مد نظر وزارت ورزش و جوانان نيز قرار دارد و به البرز به عنوان يکي از نقاط هدف در اين خصوص نگريسته مي شود.

گودرزي در ادامه از شکل گيري شوراي راهبردي مربوط به جوانان خبر داد و گفت: تاکنون مقدمات ايجاد اين شورا فراهم شده است و با عضويت سه تن از معاونين رئيس جمهور، دو تن از وزرا و جمعي از صاحب نظران حوزه جوانان در حال پيگيري براي اتمام کارهاي اين شورا جهت شناسايي نقاط کليدي و کور اين حوزه هستيم.

وزير ورزش و جوانان افزود: در ادارات کل ورزش و جوانان بايد در خصوص مسائل جوانان جايگاه ويژه‌اي در نظر گرفته شود تا بتوانيم بخشي از مشکلات کنوني جوانان را حل کنيم؛ همچنين بايد نسبت به احياي سازمانهاي مردم نهاد مرتبط با جوانان اقدامات لازم صورت بگيرد.

گودرزي در خصوص پروژه‌هاي نيمه تمام ورزشي گفت: پروژه‌هاي بسيار زيادي در کشور بدون در نظر گرفتن وضعيت اعتبارات شروع شده بود که بسياري از اين پروژه‌ها نيمه تمام مانده‌اند و پيمانکاران آن همچنان معوقات خود را دريافت نکرده‌اند و حاضر به اتمام کار نيستند که درصدد فعال کردن برخي از اين پروژه‌ها و کمک به اتمام آنها هستيم.

وزير ورزش و جوانان با اشاره به مهاجر پذير بودن استان البرز و بالا بودن نرخ رشد جمعيت در اين استان گفت: با اين وجود سرانه ورزشي استان البرز به نسبت ساير استان‌هاي کشور در پايين ترين حد ممکن قرار دارد و با درخواست کمک و حمايت‌هاي معنوي از سوي نمايندگان اين استان در مجلس شوراي اسلامي، سعي داريم در طول دوره دولت تدبير و اميد نسبت به افزايش سرانه ورزشي مبادرت نماييم.

گودرزي در پايان گفت: خصوصي‌سازي در حوزه ورزش بار عظيمي را از دوش دولت بر مي‌دارد چنانکه با واگذاري يکي از تيم هاي بزرگ فوتبال پايتخت به بخش خصوصي نه تنها از هزينه‌هاي وارده به دولت کاسته شد بلکه درآمدزايي نيز صورت گرفت؛ البته نگرش بخش خصوصي در کشور نيازمند يک سري زمينه هايي نيز است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/02/10 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن