تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی
افراد سرشناس و ثروتمند فراوانی هستند که مالک جت خصوصی می باشند اما 5 مورد از مالکان هواپیماهای خصوصی با دیگران کاملا متفاوت هستند.
 افراد سرشناس و ثروتمند فراوانی هستند که مالک جت خصوصی می باشند اما 5 مورد از مالکان هواپیماهای خصوصی با دیگران کاملا متفاوت هستند.هواپیمای لوکس و گرانقیمت جهان که دارای مالکان خصوصی هستند:

شاهزاده الولید بن طلال: این شاهزاده سعودی مالک یک ایرباس 380 به ارزش 500 میلیون دلار است داخل ایرباس طلال اتاق با حوضچه آب معدنی، وسایل سرگرمی و رفاهی، سرویس های بهداشتی از جنس سنگ مرمر، یک پیانو بزرگ، گنجایش برای پذیرش 10 نفر مهمان و ... وجود دارد.


تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی


آلشیر عثمانف: تاجر روسی متولد ازبکستان است مالک دو فروند ایرباس 340 و 300 به ارزش 350 میلیون دلار است.ثروت خالص وی از 8/15 میلیارد دلار فراتر می رود هواپیمای جت وی از هواپیمای اختصاصی ولادیسه پوتین هم بزرگ تر است.


تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی


سلطان برونئی: حسن البلکیا سلطان برونئی ثروتمند ترین پادشاه در جهان است او دو فروند هواپیمای بوئینگ 747 و 430 به ارزش 233 میلیون دلار دراختیار دارد که البته جدا از جت های سبک دیگر وی هستند. داخل بوئینگ ها امکانات کامل یک خانه مجلل به چشم می خورد وان و جکوزی موجود درحمام هواپیمای سلطان برونئی از طلای خالص ساخته شده است.


تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی


ژوزف لائو: میلیاردر هنگ کنگی یک فروند بوئینگ وی آی پی 747-8I در اختیار دارد که 153 میلیون دلار ارزشگذاری شده است این هواپیما به مدرن ترین تجهیزات و فن آوری های روزدنیا مجهز است.


تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی


دونالد ترامپ: تاجر و بازرگان آمریکایی دارای 5/3 میلیارد دلار ثروت است و مالک یک فروند بوئینگ 757 می باشد. این هواپیما 100 میلیون دلار قیمت دارد طراحی داخلی آن کاملا اشرافی است.


تصاویری از گرانترین هواپیماهای خصوصی
 



چهارشنبه, 10 ارديبهشت 1393 ساعت 09:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


تصویری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن