تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819614063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان هفته آینده میزبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کرمان هفته آینده میزبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس است خبرگزاری پانا، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از حضور رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان در هفته آینده خبر داد و گفت: این دعوت به منظور معرفی ویژگی‌های خاص استان در حوزه اقتصادی و بحث سرمایه‌گذاری انجام شده است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 22:50



به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، محمدرضا پورابراهیمی در نشست خبری صبح دوشنبه با اشاره به دعوت از رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای حضور در استان کرمان، اظهار کرد: این دعوت به منظور معرفی ویژگی‌های خاص استان کرمان در حوزه اقتصادی و بحث سرمایه‌گذاری انجام شده است. وی با بیان اینکه حضور کمیسیون اقتصادی مجلس در کرمان به صورت دو روزه در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت امسال برنامه‌ریزی شده است، افزود: استان کرمان به سبب گستردگی فعالیت‌های اقتصادی در آن، همواره نیازمند گسترش و تعمیم برنامه‌های اقتصادی است. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: در مدت حضور این کمیسیون در کرمان، رئیس و اعضای آن از نزدیک با مشکلات اقتصادی استان در زمینه‌های مختلف آشنا می‌شوند. پورابراهیمی عنوان کرد: بررسی مشکلات صنعت گردشگری استان و آشنایی اعضای کمیسیون اقتصادی با ظرفیت تاریخی و گردشگری کرمان به عنوان یک برنامه جدی اقتصادی در استان یکی از موضوعات این حضور است. وی از برگزاری نشست‌های تخصصی اقتصادی با رؤسا و مدیران دستگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: از مسئولان کشوری این دستگاه‌ها نظیر سازمان امور مالیاتی، گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برای حضور در این نشست دعوت شده است. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دعوت به میزبانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان انجام می‌شود و مکان برگزاری جلسات در اتاق است، گفت: جلسه با استاندار و هیئت رئیسه اتاق پیرامون بررسی مشکلات اقتصادی استان نیز در دستور کار است. نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بودجه کم دولت برای فعالیت‌های عمرانی، گفت: اگر بخواهیم منتظر دولت برای توسعه عمران ماهان باشیم، با وضعیت فعلی اقتصاد کشور این آبادانی نیازمند زمان طولانی است. پورابراهیمی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری ماهان را باید فعال و پویا کرد، افزود: ظرفیت گردشگری بهترین راه برای آینده اقتصادی بخش ماهان است. وی با اشاره به اینکه نام ماهان به عنوان یک نشان تجاری، خود درآمد زا و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: طرح جامع اقتصادی برای ماهان باید تعریف شود. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه گردشگری به راحتی می توان بخش خصوصی را تشویق به سرمایه گذاری کرد، گفت: به هر شکلی که امکان دارد از ظرفیت و توان بخش خصوصی در عمران و آبادانی ماهان استفاده و از سنگ‌اندازی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی خودداری شود. در این جلسه از سوی شهردار و اعضای شورای شهر ماهان مشکلاتی مانند عدم روشنایی معابر شهری، خاکی بودن کوچه‌ها و خیابان‌ها، نبود امکانات ورزشی برای جوانان، وضعیت نابسامان مسکن مهر ماهان، کم عرض بودن ورودی شهر ماهان از سمت هفت باغ علوی و مشکلات بخش امنیتی، انتظامی و ترافیکی مطرح شد. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در این نشست قول مساعدت، بررسی و برطرف شدن موانع مطرح شده را داد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن