تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813224395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف لاشه نهنگ ۱۴ متری در ساحل دیلم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کشف لاشه نهنگ ۱۴ متری در ساحل دیلم
لاشه یک نهنگ بزرگ به طول 14 متر که در اطراف سواحل روستای لیلتین شهرستان دیلم به گل نشسته بود، کشف شد.
کد خبر: ۳۹۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۵ - 29 April 2014




رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گناوه و دیلم گفت: لاشه یک نهنگ ۱۴ متری که دراطراف سواحل روستای لیلتین شهرستان دیلم به گل نشسته بود، کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد تولیده عصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه لاشه یک نهنگ بزرگ در سواحل دیلم یافت شد، اظهار کرد: لاشه یک نهنگ بزرگ به طول 14 متر که در اطراف سواحل روستای لیلتین شهرستان دیلم به گل نشسته بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه این نهنگ از نژاد گرمسیری براید از گونه‌های نادر است، تصریح کرد:  این نهنگ به سبب برخورد با شناورها در آب‌های خلیج فارس تلف شده که جای برخورد آن با شناور بر بدنه این جانورنمایان است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه و دیلم طول این نهنگ را درحدود 14 متر اعلام کرد و گفت: این جانور پس از برخورد با شناور بر اثر جریان آب به ساحل آمده و به گل نشسته است.

وی گفت: سواحل خلیج فارس درمسیر مهاجرت این نهنگ‌ها نیست و گونه‌هایی هستند که به صورت سرگردان یا بحث تغذیه‌ای به خلیج فارس می‌آیند.

تولیده با بیان اینکه این موجودات عظیم الجثه دریایی بر اثر برخورد و یا گرفتار شدن در تورهای ماهیگیری تلف می‌شوند، گفت: پس از تلف شدن این گونه جانوران دریایی با جریان آب دریا به سمت سواحل کشانده می‌شوند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن