تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806629737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهي به عملکرد ساحلي بازان در نخستين ماه سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۵۷ق.ظ)
نگاهي به عملکرد ساحلي بازان در نخستين ماه سال 93 نمايندگان واليبال ساحلي ايران در رويدادهاي بين المللي فروردين عملکرد مطلوبي داشتند که کسب قهرماني در تور آسيايي تايلند، مقام سومي قهرماني نوجوانان و جواز حضور در المپيک چين از جمله آنان است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، نخستين رويداد پيش رو ساحلي بازان ايران در فروردين ماه مسابقات قهرماني نوجوانان آسيا و انتخابي المپيک بود که مقام سومي تيم ايران ره آورد واليبال ساحلي کشورمان در اين مسابقات بود.
تيم ملي واليبال ساحلي نوجوانان کشورمان متشکل از رسول آق چه لي و ميربابک موسوي به سرمربيگري مازيار هوشمند در دور مقدماتي اين رقابت ها موفق به شکست نيوزلند، چين تايپه و سنگاپور شدند تا راهي مرحله يک هشتم نهايي شوند.
ملي پوشان نوجوانان ايران در اين مرحله با شکست تيم قدرتمند ژاپن ضمن کسب جواز حضور در بازي هاي المپيک نوجوانان در جمع چهار تيم برتر قرار گرفت. تنها شکست ملي پوشان نوجوانان واليبال ساحلي ايران در مرحله نيمه نهايي در برابر تيم اندونزي بود که آنان را در راه يابي به ديدار نهايي ناکام گذاشت.
تيم ملي واليبال ساحلي نوجوانان ايران در ديدار رده بندي به مصاف تيم سريلانکا رفت و در ديداري نزديک موفق شد دو بر يک مقابل اين تيم به پيروزي دست پيدا کند و مقام سوم اين رقابت ها از آن خود کند.
دو دوره مسابقات واليبال ساحلي تور آسيا – اقيانوسيه ديگر رويدادهاي واليبال ساحلي ايران در فروردين ماه بود که نماينده کشورمان در يکي از آنان به مقام قهرماني دست يافت.
در اين رقابت ها دو تيم از ايران حضور داشتند. تيم واليبال ساحلي ايران (يک) متشکل از بهمن سالمي و رحمان رئوفي و تيم واليبال ساحلي ايران (دو) با ترکيب آق محمد سلاق و پرويز فرخي ديگر نماينده کشورمان بودند که با هدايت رضا نائيني سرمربي تيم ملي واليبال در اين رقابت ها شرکت کردند.
نمايندگان واليبال ساحلي ايران با کسب عنوان هاي چهارمي و پنجمي به کار خود در نخستين تور آسيا – اقيانوسيه در شهر خانوم تايلند پايان دادند.
تيم واليبال ساحلي ايران (يک) در دور مقدماتي با تيم هاي استراليا يک، تايلند 2 و هنگ کنگ 2 همگروه شده بود که آنان را شکست داد و در مرحله يک هشتم نيز هند را از پيش رو برداشت.
اين تيم در مرحله يک چهارم نهايي با شکست استراليا 2 راهي مرحله نيمه نهايي شد و با پذيرش شکست در برابر قزاقستان يک در مرحله نيمه نهايي از راهي يابي به ديدار نهايي بازماند.
تيم واليبال ساحلي ايران يک در آخرين بازي خود در تور نخست آسيا و اقيانوسيه به مصاف قراقستان (2) رفت و با شکست در برابر اين تيم به عنوان چهارمي اين رقابت ها اکفتا کرد.
تيم واليبال ساحلي يک کشورمان ديگر نماينده کشورمان نيز در دور مقدماتي و يک هشتم نهايي موفق به شکست تيم هاي استراليا 2، سنگاپور و استراليا يک شد. آق محمد سلاق و پرويز فرخي در مرحله نيمه نهايي به مصاف تيم قطر (1) رفت و 2 بر صفر مغلوب اين تيم که دو بازيکن برزيلي در اختيار دارد شد تا براي کسب عنوان پنجمي به مصاف استراليا دو برود.
ملي پوشان واليبال ساحلي کشورمان در آخرين بازي خود در تور نخست آسيا - اقيانوسيه تايلند دو بر صفر استراليا (2) را شکست دادند و به عنوان پنجمي اين رقابت ها دست يافتند.
شهر سانخولاي تايلند ميزبان دومين تور واليبال ساحلي آسيا – اقيانوسيه بود شهري که شاهد قهرماني يکي از نمايندگان واليبال ساحلي ايران در اين رقابت ها بود.
تيم واليبال ساحلي هيات واليبال هرمزگان ( ايران يک) متشکل از بهمن سالمي و رحمان رئوفي در ديدار نهايي دومين تور آسيا – اقيانوسيه موفق به شکست دو بر صفر نيوزلند شد تا به عنوان قهرمان اين رقابت ها معرفي شود.
اين تيم در مراحل مختلف اين بازي هفت پيروزي متوالي در برابر تيم هاي هند يک، ژاپن يک، فيليپين، نيوزلند، استراليا، قزاقستان يک و نيوزلند يک به دست آورد تا با اقتدار در ميان قدرتمند ترين تيم هاي ساحلي قاره آسيا و اقيانوسيه قهرمان اين رقابت ها شود.
تيم واليبال ساحلي شهرداري اروميه (ايران 2) نيز در دومين تور آسيا – اقيانوسيه با ترکيب آق محمد سلاق و پرويز فرخي موفق به کسب عنوان هفتم شد.
اين تيم نيز در دور مقدماتي و مرحله يک هشتم نهايي موفق به شکست تيم هاي اندونزي يک، نيوزلند دو، هند و اندونزي دو شد. اما در دو بازي ديگر مغلوب قزاقستان يک و استراليا شد تا به عنوان هفتمي اين رقابت ها اکتفا کند.
دو تور آسيا و اقيانوسيه واليبال ساحلي‌ از امتياز ويژه‌اي در رنکينگ مسابقات قهرماني آسيا (خرداد ماه 93 در چين) و بازي‌هاي آسيا کره جنوبي برخوردار بود.
در پايان فروردين ماه 1393 تيم هاي ملي نوجوانان و بزرگسالان کشورمان با کسب عناوين زير عملکرد خوب و قابل قبولي در رقابت هاي برگزار شده در قاره آسيا و اقيانوسيه داشتند که اين نويد دهنده روز هاي خوبي براي ساحلي بازان کشوران در رقابت هاي آتي مي باشد:
تيم واليبال ساحلي نوجوانان(رسول آق چه لي و ميربابک موسوي):
مقام سوم آسيا و جواز حضور در بازي هاي المپيک نوجوانان چين

تيم واليبال ساحلي ايران يک (بهمن سالمي و رحمان رئوفي):
مقام چهارم تور نخست و مقام قهرماني تور دوم آسيا و اقيانوسيه

تيم واليبال ساحلي ايران دو (آق محمد سلاق و پرويز فرخي):
عنوان پنجم تور نخست و رتبه هفتم تور دوم آسيا - اقيانوسيه













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن