تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای فدراسیون روسیه: تحریم مسکو از طرف اتحادیه اروپا بی پاسخ نمی ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای فدراسیون روسیه: تحریم مسکو از طرف اتحادیه اروپا بی پاسخ نمی ماند مسکو- ایرنا- رییس شورای فدراسیون (مجلس علیای پارلمان روسیه) گفت که تحریم روسیه از طرف اتحادیه اروپا بی پاسخ نمی ماند و در حال حاضر اقداماتی برای پاسخ به این تحریم ها تدارک دیده می شود.


به گزارش ایرنا به نقل از کانال تلویزیونی ˈوستیˈ روسیه، ˈوالنتینا ماتویینکوˈ روز سه شنبه افزود: پس از آغاز موج دوم تحریم ها علیه روسیه، دولت با محاسبه اولیه زیان های وارده به اقتصاد کشور ناشی از تحریم ها، در حال حاضر به اتخاذ تدابیر متقابل می پردازد.
وی افزود: این اقدامات غیردوستانه علیه روسیه کاملا بی اساس است.
رییس شورای فدراسیون روسیه با بیان این که تحریم یکجانبه مسکو نباید بدون پاسخ بماند، ادامه داد: به این تحریم ها باید پاسخ مناسب داده شود.
ماتیوینکو گفت: روسیه از توانمندی و پایداری کافی برای برطرف کردن زیان ها و خسارات ناشی از تحریم ها و توسعه اقتصاد خود و گسترش همکاری ها با کشورهای دیگر و استفاده از منابع داخلی برای توسعه فناوریهای پیشرفته برخوردار است. شرایط لازم برای نیل به این اهداف را داریم.
مقام پارلمانی روس گفت: استفاده از تحریم به عنوان ابزار تغییر سیاست خارجی علیه هیچ کشوری مطلوب نیست و بکارگیری این ابزار به ویژه در مورد کشور قدرتمندی مثل روسیه غیرقابل قبول است.
رییس شورای فدراسیون گفت: روسیه در سیستم سیاست و اقتصاد جهانی جذب شده و استفاده از زبان تحریم در مورد این کشور غیرقابل قبول و غیرمجاز است.
وی ادامه داد: این دقیقا موردی است که روسیه باید بطور متقابل و آینه گونه پاسخ دهد تا هیچکس امکان برای سخن گفتن با این کشور به چنین زبانی را نداشته باشد.
این مقام پارلمانی روسیه توضیح داد: اگر دولت روسیه تدابیر برای پاسخ به تحریم ها را تعیین کند این اقدامات از سوی شورای فدراسیو حمایت خواهد شد.
ماتویینکو همچنین گفت که روسیه هیچ گونه اقدامی در مناطق جنوب و شرق اوکراین انجام نمی دهد و همه خیالبافی ها در مورد دست داشتن مسکو در تحولات اوکراین، بی پایه و اساس است.
آمریکا، متحدان اروپایی این کشور و ژاپن در روزهای اخیر برای مجازات روسیه بخاطر مواضع آن در مساله اوکراین تحریم هایی را علیه این کشور وضع کرده اند.
اروپام/2242**۵۱۸ **1010
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن