تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821088959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوي مهاجرت ها به تهران گرفته شود/ لزوم اعلام نحوه هزينه کرد بودجه شوراها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۹ب.ظ)
استاندار تهران تأکيد کرد: جلوي مهاجرت ها به تهران گرفته شود/ لزوم اعلام نحوه هزينه کرد بودجه شوراها استاندار تهران گفت: بايد هرچه سريعتر جلوي مهاجرت ها به استان تهران گرفته شود؛ زيرا پايتخت ديگر پذيراي شهروندان جديد نيست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد حسين هاشمي در همايشي که به مناسبت روز ملي شوراها برگزار شد با بيان اين مطلب تصريح کرد: مهاجرت به استان تهران طي سال هاي اخير افزايش قابل توجهي داشته و بايد براي جلوگيري از اين اتفاق تدابير ويژه اي انديشيده شود.
وي افزود: بحث مهاجرت موضوعي است که تهران را با خطر مواجه کرده و انتظار ما اين است که اعضاي حاضر در شوراي اسلامي شهر تهران براي جلوگيري از اين منظور به مسوولان استانداري کمک کنند.
استاندار تهران با اشاره به نقش تأثيرگذار شوراها در اجراي امور شهرها خاطرنشان کرد: جايگاه شوراها بايد مغتنم شمرده شود و اشاره به اهميت مشورت و شوراها همانطور که در قرآن کريم نيز بارها به آن تأکيد شده بايد مورد توجه قرار گيرد.
هاشمي با بيان اينکه شوراها در سال هاي اخير آن طور که بايد از ظرفيت قانوني خود استفاده نکرده اند، اذعان کرد: طي سه دوره گذشته در شوراي اسلامي شهر تهران همچنين در دوره چهارم آن آنطور که بايد از ظرفيت و توانمندي هاي شورا استفاده نشده و در ساير شهرهاي کشور نيز شاهد همين موضوع هستيم.
استاندار تهران تأکيد کرد: اعضاي حاضر در شوراها بايد به دور از خط کشي هاي سياسي و تنها با هدف کمک به مردم و حل مشکلات آنها اقدامات خود را پيش ببرند.
هاشمي با اشاره به روابط حسنه شوراي اسلامي شهر تهران با استانداري پايتخت گفت: متاسفانه در 8 سال گذشته ارتباط استانداري تهران با شوراي شهر پايتخت در حد صفر بود و با تغيير دولت شاهد هستيم که ارتباطات گسترده تر شده است.
وي ادامه داد: معتقدم مسوولان در استانداري تهران به عنوان نماينده حاکميت نبايد ارتباط خود با شهرداري و شوراي اسلامي شهر را فسخ کنند.
هاشمي خواستار شفاف سازي مالي در بودجه شوراها شد و اظهار کرد: شوراها بايد حاضر باشند که موارد مصرف بودجه خود را به صورت شفاف اعلام کنند و از ارائه گزارش به مردم و مسوولان هراس نداشته باشند.
استاندار تهران تأکيد کرد: منظور از نظارت بر عملکرد شوراها و ساير دستگاه هاي اجرايي مچ گيري نيست و تنها هدف اين است که نظارت ها به گونه اي اعمال شود که شاهد هيچ گونه تخلفي نباشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن