تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818197438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزبان جام ملت های آسیا پس از ارزیابی کشورها تعیین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میزبان جام ملت های آسیا پس از ارزیابی کشورها تعیین می شود کوالالامپور- ایرنا – یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا روز سه شنبه اعلام کرد که کارشناسان این کنفدراسیون هم اکنون در حال ارزیابی امکانات کشورهای داوطلب برای میزبانی جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند و برای میزبانی هیچ کشوری به جمع بندی نرسیده اند.


ˈ لی ˈ از مسوولان بخش مطبوعاتی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار ایرنا در کوالالامپور، گفت که نمایندگان این کنفدراسیون هنوز در حال ارزیابی ورزشگاه ها و امکانات ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا هستند و گزارشی در این زمینه دریافت نشده است.
وی گفت که اعضای این گروه تا پایان هفته پس از ارزیابی امکانات ایران، بازخواهند گشت. این گروه باید امکانات عربستان را نیز بررسی کنند و سپس گزارش خود را در مورد امکانات چهار کشور ایران، امارات، عربستان و تایلند ارائه خواهند کرد.
نمایندگان و هیات بازرسی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)در ایران نیز پیش از این مشخص شدن میزبانی امارات برای جام ملت های آسیا 2019 را تکذیب کرده بودند.
شهرهای شیراز، تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و کرمان از جمله شهرهای پیشنهادی ایران برای میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در سال 2019 هستند.
برخی رسانه های کشور طی چند روز گذشته مدعی شدند امارات به عنوان گزینه نخست میزبانی جام ملت های آسیا انتخاب شده است و ایران شانس اندکی برای کسب این میزبانی دارد.
هم اکنون فرآیند انتخاب میزبان هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در سال 2019 در حال انجام است. فرآیند نخست از 25 آذر ماه سال 1391 آغاز شد و 14 بهمن همان سال پایان یافت.
کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا 22 اسفند سال 91 تایید کرد که 11 کشور ایران، کویت، عمان، عربستان، تایلند، لبنان، چین، بحرین، مالزی، میانمار و امارات برای میزبانی این رقابت ها ابراز تمایل کرده اند، اما لبنان، چین، بحرین، مالزی و میانمار پیش از پایان مهلت ارسال مدارک و مستندات از میزبانی انصراف دادند.
آخرین ارزیابی ها از کشورها باید تا ماه مه 2014 پایان یابد و میزبان رقابت ها در ماه نوامبر امسال (اواخر آبان ماه) تعیین و اعلام می شود.
در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا در سال 2019 بجای 16 تیم برای نخستین بار 24 تیم شرکت خواهند کرد.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن