تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813204572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهدای بیش از 800 جلد کتاب به مدارس منطقه یک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اهدای بیش از 800 جلد کتاب به مدارس منطقه یک
مجید سعادتمندی، مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: بیش از 800 جلد کتاب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در سال جدید توسط مرکز خدمات اجتماعی تهیه و در اختیار مدارس سطح منطقه قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجید سعادتمندی، مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: در راستای ارتقای سلامت اجتماعی، ترویج فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تاکید بر لزوم آگاه‌سازی والدین و اولیای مدرسه، مراسم مشترکی بین مرکز خدمات اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش در دبیرستان دخترانه عفاف امروز برگزار شد.

وی بیان کرد: این نشست امروز با حضور رضایی قائم مقام منطقه، فتحی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی و مدیر مرکز خدمات اجتماعی و تعدادی از مدیران و کارشناسان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در سالن اجتماعات دبیرستان عفاف برگزار شد.

رضایی قائم مقام منطقه در این مراسم بر اهمیت آگاه‌‌سازی در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و توجه حضار را به اهداف تبلیغات غرب بر ضد فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی جلب نمود و خواستار همکاری بیشتر متولیان آموزش و پرورش برای ترویج اهداف برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرداری شد.

سعادتمندی در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم در جهت همسوسازی فعالیت‌ها و هم‌افزایی پیشبرد اهداف مشترک بین شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد و تعداد 800 جلد کتاب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دو عنوان «راهنمای آموزش مهارت‌های مقابله‌ای به دانش‌آموزان دبیرستانی» ویژه دبیران و «سالم زیستن با آگاهی و دوری از مصرف مواد» ویژه دانش‌آموزان توسط شهرداری منطقه و با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش منطقه تهیه و برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان و والدین آنها به مدارس سطح منطقه یک اهدا شد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن