تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسط دانش‌آموزان صورت گرفت آماده‌سازی ساحل شیب‌دراز قشم برای تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: توسط دانش‌آموزان صورت گرفت
آماده‌سازی ساحل شیب‌دراز قشم برای تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها +تصاویر
رئیس محیط زیست قشم از پاکسازی و آماده‌سازی ساحل شیب دراز این جزیره که به عنوان محل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها شناخته می‌شود توسط دانش‌آموزان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آماده‌سازی ساحل شیب‌دراز قشم برای تخم‌گذاری لاک‌پشت‌ها +تصاویر


صادق رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم به مناسبت هفته زمین پاک، با بیان اینکه برنامه‌های این هفته از دوم الی هشتم اردیبهشت در قشم برگزار می‌شود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام و شعار روز جهانی زمین پاک "سال اراده ملی و زمین پاک" نامگذاری شده است، چرا که بدون مشارکت و عزم ملی نمی‌توان از آب، خاک و هوا و این نعمت‌های خدادادی در مقابل آلاینده‌ها محافظت کرد. وی افزود: هفته زمین پاک می‌تواند تصویر روشنی از اهمیت حفظ منابع ملی ترسیم کند و این تصویر با فرهنگ‌سازی موثر و ایجاد حساسیت بین اقشار مختلف نقش ماندگاری دارد که هرگز پاک نخواهد شد. رئیس محیط زیست شهرستان قشم ادامه داد: گرم شدن زمین موجب تغییر الگوی بارش، افزایش سطح آب دریاهای آزاد و کاهش سطح آب دریاچه‌ها و تاثیرات وسیع بر گیاهان، حیات وحش و انسان‌ها می‌شود. وی اضافه کرد: بسیاری از دانشمندان معتقدند که فعالیت‌های انسان و دخالت‌های نابجای او در طبیعت موجب افزایش سرعت تغییر شرایط آب و هوایی شده است و می‌تواند موجب بی ثباتی سرتاسر کره زمین شود. این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه نوار ساحلی و ماسه‌ای روستای شیب دراز به عنوان یکی از مهمترین محل‌های تخمگذاری لاک‌پشتان دریایی به خصوص در این فصل شناخته می‌شود با همکاری دانش‌آموزان به طول یک کیلومتر ساحل این منطقه پاکسازی شد.





انتهای پیام/88001/ع30/ظ1004

93/02/03 - 13:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن