تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):اين (امام جواد(علیه الاسلام))مولودى است كه پر بركت ‏تر از او براى شيعه ما به دنيا ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821181799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمنان با تهاجم فرهنگی، قصد تخریب فرهنگ غنی اسلام را دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر حوزه های علمیه: دشمنان با تهاجم فرهنگی، قصد تخریب فرهنگ غنی اسلام را دارند قم- ایرنا- مدیر حوزه های علمیه گفت: امروز شاهدیم که دشمنان اسلام با تمام قوا به میدان آمده و با تهاجم فرهنگی، قصد تخریب فرهنگ غنی اسلام را دارند.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ روز سه شنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از مسوولان آموزش و پرورش استان قم، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار دادند، ولی جدی نگرفته نشد.
وی با اشاره به برخی از مشکلات دانش آموزان، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این است که دانش آموزان هرچه به سطوح بالاتر حرکت می کنند، میزان رویش ها از ریزش ها بیشتر نمی شود، این در حالی است که باید آنان را در مقابل برخی مسائل واکسینه کرد تا به محض قرار گرفتن در فضاهای غیر متعارف، به انحراف کشیده نشوند.
وی به لزوم ریشه یابی این معضل پرداخت و گفت: قوی نبودن پایه های اعتقادی یکی از عوامل ریزش ها است و باید در این زمینه کار بیشتری صورت گیرد.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ارتباط بین والدین و اولیا مدرسه، ابراز داشت: هرچه آموزش و پرورش بر روی تربیت دانش آموزان سرمایه گذاری کند، آینده جامعه درخشان تر خواهد بود.
آیت الله حسینی بوشهری به اهمیت برنامه ریزی در عرصه تعلیم و تربیت اشاره و تاکید کرد: مسوولان آموزش و پرورش باید با طراحی افق آینده، به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند تا دچار روزمرگی نشوند.
وی گفت: مدیران و مسوولان آموزش و پرورش باید از تجربه افراد مجرب استفاده کنند، چرا که با هم افزایی و هم فکری می توان به نتایج مطلوب دست یافت.
وی در ادامه فعالیت فرهنگی و تربیتی در قم را دارای جایگاه ویژه ای توصیف کرد و ابراز داشت: شرایط قم با دیگر شهرها متفاوت است و بستر مناسبی برای فعالیت های تربیتی و فرهنگی مهیا است.ک/1
/7404/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن