تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815256068




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کوهنوردان قمي به صعودهاي برون مرزي اعزام مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۴ب.ظ)
رئيس هيئت کوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان قم خبر داد: کوهنوردان قمي به صعودهاي برون مرزي اعزام مي‌شوند رئيس هيئت کوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان قم از اعزام کوهنوردان قمي به صعودهاي برون مرزي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي مصطفي لو در مجمع انتخابات اين هيئت ورزشي با اشاره به افزايش علاقمندي مردم و شهروندان قمي براي حضور در فعاليت هاي رشته کوهنوردي، تصريح کرد: ما مي خواهيم در اين چهار سال مسابقات سنگنوردي را در طول هر سال 2 يا 3 بار برگزار کنيم، ضمن اينکه تلاش مي کنيم کميته صعودهاي بين المللي را تشکيل بدهيم و در تير يا مرداد به صعود برون مرزي برويم.
وي از برنامه ريزي براي تهيه آمار پيشکسوتان اين رشته ورزشي خبر داد و ياد آور شد: در گذشته در قالب هماش هاي تجليل از پيشکسوتان به اين عزيزان توجه شده اما هنوز ما آمار رسمي از اينکه چه تعداد پيشکسوت کوهنوردي در قم حضور دارند، به دست نياورده ايم.
رئيس هيئت کوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان قم اضافه کرد: ما سعي داريم که ارتباط نزديک و جدي تري با مسئولان ورزش و جوانان بخش ها و شهرهاي تابعه قم برقرار کنيم و حتي خيلي سريع هيئت هاي کوهنوردي و صعودهاي ورزشي اين بخش ها را راه اندازي کنيم.
وي ياد آور شد: دفتر هيئت کوهنوردي و صعودهاي ورزشي سه روز در هفته به روي علاقمندان به اين رشته و همچنين مربيان و ورزشکاران اين رشته باز است، ضمن اينکه در صدد هستيم که نقشه راهنماي کوه هاي قم را براي آشنايي بيشتر مردم و علاقمندان به کوهنوردي تهيه و عرضه کنيم.
مصطفي لو بيان داشت: تلاش براي ارتقاء گروه هاي کوهنوردي براي شرکت در مسابقات، برنامه ريزي برگزاري همايش هاي کوهنوردي و کوهپيمايي همگاني براي جذب مردم و خانواده ها به دل طبيعت و آموزش اين رشته براي فراگير کردن کوهنوردي را در دستور کار داريم.
وي عنوان کرد: به موضوع آموزش توجه ويژه داريم چون خيلي از هم استاني هاي عزيز که به کوه ها مي آيند با فنون اين رشته آشنايي ندارند و در نتيجه با مشکل آسيب ديدگي و خستگي زودرس مواجه مي شوند و مشکل زانو و کمر درد پيدا مي کنند اما آموزش مي تواند اين مشکل آنها را برطرف کند.
رئيس هيئت کوهنوردي و صعودهاي ورزشي استان قم در پايان از راه اندازي صندوق قرالحسنه کوهنوردي خبر داد و افزود: اين صندوق را براي کمک به فعالان اين رشته به منظور خريد تجهيزات کوهنوردي راه اندازي مي کنيم، ضمن اينکه در سال هاي گذشته جاي حامي مالي در اين رشته خالي بوده و ما تلاش خواهيم کرد که زمينه حضور حاميان مالي در رشته ورزشي کوهنوردي و صعودهاي ورزشي فراهم شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن